sobota, 3 grudnia 2011

Udało się

Ostatnimi czasy poszukiwałam z wielką determinacją marynarki - białej ze wstawkami czerni. Myślałam, że już nie uda mi się odnaleźć odpowiedniej. Jak już znalazłam bliską ideału okazywało się, że jest wykonana z nie najlepszego materiału, albo jest za krótka, albo po prostu źle leży. A tu niespodziewanie całkiem przypadkiem idąc do h&m kupić Wiktorce nowe rękawiczki natknęłam się na tą tak upragnioną i długo poszukiwaną. Co to była za radość :) Chyba coś w tym jest, że te wyczekiwane rzeczy, których nie możemy mieć od razu  bardziej cieszą!!! A i oto ona:




bluzka - Calvin Klein
marynarka - H&M

17 komentarzy:

  1. oglądałam wczoraj tą marynarkę ,jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Bardzo podoba mi się również bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana wygladasz przecudnie- i ten brzuszek...ajjj;) aa mam pytanie: jaka farba malujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy i w moim h$m jest taka pewnie nie w jakiej cenie były w ogóle te marynarki Angeliko ?i czy mi sie wydaje czy ścięłaś włoski?Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda Angeliko, że nie zaprezentowałaś całego zestawu w komplecie z tą przepiękną marynarką. Pewnie pasuje do wszystkiego i z każdym dodatkiem wygląda dobrze. Ale chętnie obejrzałabym ją "na Tobie" w połączeniu z butami, spodniami i torebką. Jutro przetrząsnę wszystkie h&m w okolicy żeby taką znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyręczę Angelikę, na stronie internetowej H&M jest w cenie 199 zł, problem tylko czy rzeczywiście można ją dostać w każdym sklepie.
    Aha i mam jeszcze pytanko do Ciebie Angeliko: może nie wypada pytać, ale jaki to rozmiar? Ja kupując marynarki często wybieram rozmiar mniejsze, nienawidzę kiedy marynarka jest zbyt duża, czy luźna, wygląda trochę "po męsku";)

    OdpowiedzUsuń
  7. boska marynarka! Ale czy mnie oczy nie mylą czy to już brzuszek widać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Można wiedzieć ile kosztuje ta marynarka? Baaardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz bardzo ladnie,ale odpowiedz mi na jedno pytanie(lubie tu zagladac)dlaczego Ty nie masz w zwyczaju odpowiadac na zadane pytanie,tak jak to robia wszystkie blogerki,albo odpowiadasz po dniu?nie prowadzisz dialogu z czytelniczkami,na tym polega blogowanie,a Ty zamiescisz posta,a jak tos zapyta to albo nie odpowiesz,albo na drugi dzien....

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam dziewczyny, a więc od początku :) marynarka jest w cenie 199 zł, mój rozmiar to xs - ja również lubię dopasowane rzeczy, gdy dobrze są dopasowane. Jeśli chodzi o mój brzuszek to tak, już go widać :) Z kolei jeśli chodzi o włosy to skróciłam je już jakiś czas temu. Przepraszam, że nie odpowiadam od razu na zadawane pytania, jak to mi zarzuca Magda nie prowadzę dialogu, ale po prostu nie mam możliwości śledzić co 30 minut mojego bloga. Staram się jak mogę i raczej nie zdarza mi się nie odpowiedzieć na zadawane pytanie. Proszę o wyrozumiałość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie bym zapomniała odpowiedzieć na jeszcze jedno zadane pytanie dotyczące farby jakiej stosuję do włosów - nie mam pojęcia. Od kilku lat chodzę do tego samego fryzjera i to on dobiera mi kolor i farbę ja niestety nie mam pojęcia co to za farba i jaki numer.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja polubilam tego bloga i Twoja osobe 'wirtualnie oczywiscie' rozumiem,ze kazdy ma swoje zajecia,tym bardziej jak teraz przed swietami.Blog wlasnie miedzy innymi staje sie przez to popularny,cos sie dzieje,a ze jest ciekawy,to tylko zwiekszyloby zainteresowanie.Odebralas to moze jako zarzut niemily,ale wrecz przeciwnie,to tylko porada,bo przegladam,blogi i widze,ze tam gdzie jest bezposredni 'dialog'cos sie dzieje,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magda ja Ciebie doskonale rozumiem :) i zgadzam się w 100% że tak najlepiej by było gdyby każdy miał możliwość na bieżąco śledzić swój blog i prowadzić dialog ze swoimi czytelnikami. Ja przez specyfikę swojej pracy i w ogóle życia takich możliwości nie mam i staram się tak często jak to możliwe zaglądać na mój blog :) W każdym bądź razie nie odebrałam Twojego komentarza jako zarzut. Pozdrawiam!!!Przyjemnego dnia życzę wszystkim i do usłyszenia wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
  14. wygladasz super :) a takiego żakietu szukam od dłuższego czasu. jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń