czwartek, 15 grudnia 2011

Wyginam śmiało ciało

Jestem właśnie w trakcie porządkowania zdjęć na moim kompie. Parę lat temu obiecałam sobie, że co jakiś czas będę wywoływać zdjęcia - bardzo lubię stare metody przechowywania zdjęć w albumach. Jakoś przyjemniej ogląda mi się zdjęcia wywołane i umieszczone w pięknych albumach. Jak to bywa przez jakiś czas dotrzymywałam sobie danego słowa i wywoływałam na bieżąco zdjęcia, ale od roku punkt fotograficzny mnie nie widział. Postanowiłam to zmienić - jak na razie mam 200 zdjęć do wywołania......Muszę się Wam przyznać, że jak natrafiłam na zdjęcia z wakacji to się rozmarzyłam. Lato - czekam na Ciebie z niecierpliwością :) Poniższe zdjęcie trochę mnie rozbawiło - z wersji wyginam śmiało ciało - tak na lepszy początek dnia!

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcie!!!
    A kiedy robiesz porządki przedswiąteczne? ja się w tym roku nie mogę zabrać brak mi jakoś energii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Porządki przedświąteczne można powiedzieć, że mam zrobione :) Gorzej to wygląda w mojej garderobie - od tygodnia zabieram się za porządki tam, ale jakoś brak mi motywacji. Muszę uporządkować sobie kilka rzeczy, bowiem w niektóre moje ciuszki już nie wchodzę :( Będą musiały troszkę poczekać zanim znów je włożę na siebie.

    OdpowiedzUsuń