piątek, 27 stycznia 2012

Będzie parka?!

Cześć dziewczyny!
Piątek pomału dobiega końca, przed nami weekendzik :) Pewnie nie jedna z Wam bardzo się cieszy z tego faktu?! Dzisiejszy dzień minął mi bardzo szybko, zresztą jak każdy dzień ostatnio. Muszę się z Wami podzielić wesołą nowiną, a mianowicie Wiki będzie miała braciszka - ta informacja jest już potwierdzona na 100% hip hippp hurrraaa. Bardzo się cieszę :) Poniżej kilka zdjęć z dzisiejszego dnia m.in z wizyty u fryzjera :)








sukienka - WGO
zegarek - Michael Kors

16 komentarzy:

  1. dwa posty niżej zasugerowałam ze na 100% bedziesz miała chłopca :) ja mam 2 córeczki i każda z nich zabrała mi troche urody a Ty niesamowicie promieniejesz gratulacje choć pewnie rzeczy po Wiki trzymałas dla 2 dzidzi a teraz bedziesz musiała małemu mężczyznie kupic cała wyprawke ale pracujesz zarabiasz wiec pewnie nie masz tego problemu jak wiekszosc kobiet gratuluje podobno nie ma to jak synek mamusi:) myslałas juz nad imieniem?moze Wiktor?? ;)Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje a mąż co chciał bardziej wiadomo ze zawsze chce sie zdrowe ale gdzies tam podswiadomie o jednej z płci sie mysli mój otwarcie mói ze chce 2 synka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oboje z mężem mieliśmy nadzieję, że będzie chłopiec :) cieszymy się bardzo, wiadomo najważniejsze, żeby maluch był zdrowy i dobrze się chował. Jeśli chodzi o wyprawkę dla małego to faktycznie trzeba będzie wszystko kupić choć kilka koleżanek mających chłopców już szykują paczki :) a rzeczy po Wiki naszczęście ma kto nosić bo siostra ma rok młodszą córę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A poza tym dzięki dziewczyny.....za wszystkie gratulacje :) Udanego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki !!! choć synek to nie lada wyzwanie , ty wyglądasz na taka delikatna kobietke a tu bedzie chłopasio rozrabiak ;p
    D.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje-angeliko czy juz przygotowujesz sie do narodzin typu wyprawka,wozek czy jeszcze pracujesz zawodowo?pozdrawiam sliczna mamusie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje ,ja mam dwie dziewczynki;

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam pytanie z innej beczki...Czy w wolnej chwili mogłabyś spojrzeć na stronę Pull&Bear w zakładce rabaty-torebki jest jedna w panterkę.Jak Ci podoba,czy warto ją kupić?Liczę na Twoją opinię:)
    Pozdrawiam.Edyta

    OdpowiedzUsuń
  9. To świetnie, że będzie parka. Serdecznie gratuluję. Ja również chciałabym mieć synka i córeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię Andżeliko,prosiłam Cię wczoraj o opinie na temat torebki,ale wchodząc dzisiaj na tą stronę,widzę,że już jej tam nie ma...(wczoraj wieczorem jeszcze była do kupienia)także nie zobaczysz
    Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Cię przepraszam Edyto, że nie mogłam pomóc. Nie miałam dostępu do internetu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubie piekne, nowoczesne, zadbane mamy!!Dzieki takim osoba jak Ty, zaczyna przemawiac do mnie maciezynstwo..niestety nie mialam do tej pory wsrod znajmoych podobnych przykladow..wrecz przeciwnie, zniechecily mnie do macierzynstwa!!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń