wtorek, 10 stycznia 2012

Którą by tu wybrać?!

Cześć dziewczyny! Tak jak wcześniej pisałam potrzebuję Waszej pomocy w doborze odpowiedniej kreacji na zbliżające się wesele moich dobrych znajomych. Poniżej przedstawiam Wam kilka propozycji. Liczę na konstruktywną opinię :) Jestem strasznie ciekawa Waszych wyborów.
Od razu mówię, że makijaż i fryzura są zupełnie przypadkowe. 

1. Sukienka Monnari



Myślę, że z butami poniżej wygląda to lepiej, a co myślicie o biżuterii?




2. Sukienka River Island


3. Sukienka p. cup




4. Sukienka Ly - turkusowa



5. Sukienka z kryształkami NN




6. Sukienka Sammul Collection






7. Sukienka Tk-max 1





8. Sukienka Tk-max 2





Chyba powinna jeszcze wspomnieć, że na drugi dzień planowane są poprawiony :) 
W takim razie co na sobotę, a co na niedzielę według Was będzie się nadawało?!
Ja już mam swoje faworytki, ciekawe czy pokryją się z Waszymi opiniami?! :)

30 komentarzy:

  1. Ja powiem tak,jesteś śliczną kobietą i w każdej sukience prezentujesz się z klasą! :)
    Natomiast na tę okazję wybrałabym sukienki nr 6 i nr 7 :) Obie są boskie!!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 i 3 - dwójka na wesele, 3 na poprawiny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie sukienka nr 4 i nr 7 :)
    chociaż ta nr 1 też ma coś w sobie... może to te cekiny tak mnie do niej przekonują ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. biała z czerwonym paskiem !!!!!!!!!!!
    i na poprawiny fioletowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawdę dużo pięknych sukienek! Ciężko się zdecydować na tą jedną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 lub 7 na wesele, 5 lub 6 na poprawiny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie wygladasz tak czy inczej!

    wedlug mnie sukienki 1 lub 8 pasuja najlepiej na wesele ponieważ obie sa bardzo szykowne

    a 4 lub 6 takie niezobowiazujace idealne na poprawiny,

    Pozdrawiam i czekam na ostateczny werdykt

    OdpowiedzUsuń
  8. na wesele 3. Sukienka p. cup zdecydowanie kobieca nie nachalna ale jednak oryginalna.
    masz piękne sukienki!
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka Sammul Collection zdecydowanie najładniejsza a na poprawiny niebieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wesele wybrałabym numer 8 a na poprawiny numer 4. Numer 2 też jest cudowna. Trudno się zdecydować:) Wydaje mi się, że nie wypada iść na ślub w białej i czarnej sukni.

    OdpowiedzUsuń
  11. 6 piękna ale taki kolor chyba zarezerwowany jest dla Panny Młodej nie?:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. 1,3,6 6 - jest rewelacja , zapominj o 8 jeśli mam byc szczera ona poprostu zle na Tobie leży, znieksztalaca Twoje drobne ciało a pozostałe sukienki leżą wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie Monnari czyli sukienka nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 na wesele, 3 na poprawiny - zdecydowanie :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie 1,sukienka jest w stylu retro,idealnie nadaje sie na taka uroczystosc,nastepnie sukienka 3 i 6.Co do sukienek4,5,7 kobaltowa jak dla mnie sa one po prostu brzydkie....

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 zdecydowanie na wesele
    a 5 na poprawiny

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie pierwsza i ostatnia!
    Reszta nie pasuje do pory roku,sa to kreacje bardziej na letnie miesiące z wyjątkiem czerni!pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszytkie sukienki są rewelacyjne i w każdej wyglądasz powalająco, trudny wybór bo naprawde w każdej jest extra . Ale jeśli ma paść wybór na dwie to wybieram nr.5 jest minialistyczna, klasyczna i mega sexown oraz nr 8 kolor pięknie komponuję się z kolorem twojego ciała,emanujesz mega blaskiem ponadto zwiewnie i lekko podkreśla twoje kształty. Podsumowując nr. 8 wesele nr 5 poprawiny.

    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Andżeliko myślę, że śmiać Ci się teraz chce jak każda czytelniczka inną kreację Ci proponuje :)
    podsumowując to każda Twoja sukienka dostała uznanie czy to na wesele czy poprawiny.
    Prawda jest też taka, że to Ty zdobisz te sukienki swoją urodą a nie na odwrót.
    Pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. 3, 4, 5. Sukienka Monnari mi się osobiście nie podoba. Pozdrawiam :)

    Justyna W.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza najlepsza-zupełnie o niej zapomniałam!
    Buziaki-Basia

    OdpowiedzUsuń
  22. Podsumowując: Najwięcej głosów otrzymała sukienka nr 1 tuż za nią o jeden głos mniej ma biała nr 6 i czarna nr 3. Myślę, że to właśnie pomiędzy nimi rozegra się walka :) Jutro już dzień wesela tak więc dużo czasu do namysłu nie mam! hihihi. Do usłyszenia

    OdpowiedzUsuń
  23. 3 i 6 najładniejsza, ale biały i czarny nie nadaje się na wesele, więc ja wybrałabym 4 :>

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurcze ta biała jest cuuuudooowna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piekna jest ta biala nie chcesz sie przypadkiem jej pozbyc? chetnie kupie;P

    OdpowiedzUsuń