poniedziałek, 9 stycznia 2012

Moda na Groszki

Groszki oraz kropki ozdabiające sukienki i spódnice zostały już docenione w latach 50. XX wieku. Nosiły je wówczas wszystkie kobiety, także największe gwiazdy. Podobnie stało się obecnie. Wiele celebrytek chętnie zakłada kreacje w groszki. W ten sposób stają się one coraz bardziej trendy. Wysyp groszków dotyczy jednak nie tylko sukienek i spódnic, ale także spodni, bluzek, legginsów czy rajstop. Mogą pojawić się na dowolnym elemencie garderoby. Właściwie im oryginalniejszy pomysł, tym lepiej. Natomiast jeśli chodzi o kolory, dominuje zestawienie czerni i bieli. W klasycznym wydaniu są to białe kropki na czarnym tle, ale wersja odwrotna wygląda także bardzo interesująco. Do tego czarna torebka i buty i strój skompletowany!








 bluzka - Zara
spódnica - Stradivarius
leginsy - NN
buty - WGO


14 komentarzy:

  1. BLUZECZKA BARDZO ŁADNA TO NOWA KOLEKCJA?JESLI MOŻNA WIEDZIEC TO ILE KOSZTOWAŁA.BARDZO ŁADNA TYLKO MINUSEM DLA MNIE JEST JEJ PRZEŹROCZYSTOSC ALE Z TAKIM BIUSTEM JAK TY NIE MUSISZ SIE MARTWIC JA MIAŁABYM PROBLEM CO ZAŁOŻYC POD SPÓD.I DRUGI MINUS TO U KASI TUSK TEZ JUZ TAKA WIDZIAŁAM ALE NIE ZAPRZECZA TO ZE JEST UROCZA

    OdpowiedzUsuń
  2. tą bluzeczkę widzę dzisiaj już drugi raz (rano widziałam ją na www.makelifeeasier.pl)... jest super;)! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzkę kupiłam już jakiś czas temu w cenie 149 zł, ale widziałam je teraz na wyprzedaży. Były przecenione na 99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje `samojebki` są najlepsze. Na każdym zdjęciu Twój uśmiech jest ten sam-sztuczny ;)
    Świetnie się ubierasz ;) świetny styl :)
    piękne kreacje ;)
    Pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. groszki są super, a twoja bluzeczka jest prześliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny set <3
    nie gustuje w groszkach , ale może zaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem Tobą zachwycona, to wyczucie smaku i urok osobisty... :) chyba kupię te bluzeczkę pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladna ta bluzeczka,ale widze,ze w Pl wszystko jest z opoznieniem,u nas trend na kropki byl dwa lata temu.Choc wiem,ze kropki,paski,kratka,sa ponadczasowe,ale patrzac na polskie blogi i strony internetowe sklepow to jednak duze opoznienie.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post Angelo jak prawie zreszta każdy :) tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  10. w ogole nie widac ciazy u Ciebie, ajjj zazdroszcze takiej figury:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczna bluzka oraz legginsy, podoba mi się takie zestawienie kropek :>

    OdpowiedzUsuń
  12. nie pierwszy raz spotykam się na tym blogu z negatywną opinią na temat Twojego "sztucznego" uśmiechu. Zauważyłam Angeliko, że nie odpowiadasz na tego typu teksty. Mnie się akurat on podoba, po za tym jak uśmiech ma być szczery jak po drugiej stronie obiektywu przeważnie nikogo nie ma. Wydaje mi się, że jesteś ponadprzeciętnie, mega pogodną osobą, na mnie to robi pozytywne wrażenie. Na innych blogach tego nie ma... i tu po raz kolejny przemawia oryginalność bloga. Aż poprawia mi się nastrój:) pozdrawiam Ps.Nauczcie się tej trudnej sztuki uśmiechania, przyda Wam się w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam połączenie kropek w przemiennych odcieniach, dla mnie zdecydowanie genialne to połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń