czwartek, 26 stycznia 2012

Modą rządzi kolor

To jest niesamowite jak kolory mogą wpływać na nasze samopoczucie. Chromoterapia - leczenie kolorami jest już znane od jakiegoś czasu. Ponad cztery tysiące lat temu odkryto, że barwy wpływają na nasze życie i zdrowie. Kolory odgrywają istotną rolę w życiu człowieka. To, jakimi barwami otaczamy się już od dzieciństwa, ma wpływ na nasze samopoczucie, decyzje, zdrowie, a także mówi nam o „kolorze naszej duszy”. Wczoraj będąc w h&m na dziale dziecięcym wpadłam w zachwyt - nareszcie żywe, intensywne kolory, aż poczułam wiosnę i oczywiście chęć kupienia kilku cudeniek mojej gwiazdce. Ale wracając do mojego dzisiejszego stroju - rządzi nim kolor. Połączenie żółci i zieleni, czemu nie?! Mi osobiście bardzo odpowiada taki zestaw :) A co wy o nim sądzicie?





bluzka - Mohito
spódniczka - Sisley
buty - Zara

10 komentarzy:

  1. fajne połączenie kolorów, no i ładna szmineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się w Twoim stylu to ,że idealnie łączysz szyk z elegancją , zestawienie kolorów jest idealne i śwnietnie podkreśla twoją urodę ;)podziwiam !
    buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:)
    Jakiś czas temu pisałam do Ciebie maila, to ja Poznanianka;D
    Teraz odważę się zostawić tutaj malutki ślad:)
    Wyglądasz zjawiskowo i w ogóle nie widać, że jesteś w ciąży:)
    A w bluzeczce to się normalnie zakochałam z chęcią bym ją przygarnęła:)

    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolory, Ty swietnie je polaczylas!JAk widze takie outfity od razu mysle o lecie...:)
    Pozdrawiym!

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorowe zestawiki strzał w 10!
    a ja mam do ciebie nietypowe pytanko masz super mieszkanko nawet troche podobne do mojego tez mam jasna kanape i dywaniki z fredzlami-ty czesto pozujesz na kanapie i tych dywanach w butach-nie masz pozniej problemu z ich czyszczeniem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sexi mamuśka,jak zawsze świetnie wyglądasz a w bluzce sie zakochałam ,piękna;

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydajesz się mega pozytwną osobą. Wyglądasz jak milion dolców. Jesteś wykształcona. Poukładana, masz rodzinę. Zawsze z uśmiechem na twarzy :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka piękna !!!
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne kolory, jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń