poniedziałek, 16 stycznia 2012

Weselicho

Cześć dziewczyny!
I już po weselu. Pewnie zastanawiacie się jaką ostatecznie wybrałam sukienkę. Chyba jednak lubię iść trochę pod prąd. Wybrałam białą - bowiem w niej czułam się najlepiej, nie upinała mnie i wiedziałam, że nie będę miała problemu w niej tańczyć i bawić się do rana :) Kiedyś faktycznie mówiono, że nie wypada chodzić na wesela w bieli i w czerni, ale wydaje mi się, że teraz to się zmieniło. Biały kolor nosi się nie tylko latem - jest on kolorem całorocznym. Jeśli chodzi z kolei o poprawiny postawiłam na czerń. Sukienkę, którą wybrałam nie przedstawiłam w zestawieniu, bowiem zupełnie o niej zapomniałam. Poniżej krótka fotorelacja........







Poprawiny

28 komentarzy:

  1. ....to chyba taka tradycja wszedzie,ze nie powinno sie ubierac bialej i czarnej sukienki na wesele.Jednak Tobie ta sukienka bardzo pasuje,chyba byla w 3 moich wymienionych,bardzo oryginalna.Z drugiej strony skoro to przyjaciolka,to na pewno nie miala Ci tego za zle,byc moze tez nie przywiazuje wagi do takich przesadow.
    P.S.Bardzo podoba mi sie Twoja kolezanka,fajna dziewczyna,ta w srodku w spietych wlosach,z kolia na szyi i czerwonym wisiorkuÖ+p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam, ze jedna z koleżanek chyba pożyczyła od Ciebie buty i pasek na poprawiny?
    No, chyba że macie jednakowe?
    Tak jakoś rzuciło mi się w oczy!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Kasia, zgadza się. Po prostu koleżanka nie miała w planach zostawać na poprawiny i trzeba było jakoś ratować sytuację, a że sala weselna była oddalona kilkadziesią kilometrów od Poznania nie było sensu rano wracać do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiedziałam, ze wybierzesz białą! ;). świetnie w niej wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała sukienka nie na swoim ślubie to brak szacunku dla panny młodej :/ ja bym się wkurzyła!! chyba że ona się zgodziła. Ale i tak porażna moim zdaniem :/ Nie, nie zmieniło się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądałas w kościele nie zmarzłaś czy miałaś inne obuwie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały kolor na weselu zarezerwowany jest tylko i wyłącznie dla Panny Młodej! Jak dla mnie WIELKA gafa! No ale cóż, widocznie chciałaś przyćmić koleżankę. Gratulacje, na pewno Ci się udało!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dawalo mi to spokoju i spytalam z ciekawosci kolezanke z PL,jak jest z Ta biala i czarna sukienka na czyims weselu.Zapytala mnie w pierwszym zdaniu 'no chyba nie zamierzasz czegos takiego zrobic pannie mlodej,to straszna gafa i brak obycia" jednak sie z nia zgadzam.Co do obycia to mozna polemizowac,jednak,gafa to na pewno.Co do kolezanki,mysle,ze Angela jej nie przycmila,bo kolezanka wygladala pieknie....z drugiej strony Angela jest w stanie odmiennym,a takim kobietom,w takim stanie,pewne rzeczy sie wybacza;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zamierzam nawet polemizować odnośnie białej sukienki. Każdy może mieć inne zdanie na ten temat zresztą jak na każdy inny. Jeśli chodzi o mnie i o Pannę Młodą to mamy do tego bardzo luźne podejście. Dla nas takie rzeczy nie mają większego znaczenia. Mamy dość duży dystans do tego typu spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z kolei jeśli chodzi o obuwie to w kościele miałam kozaki i całe szczęście bo było strasznie zimno!!!brrrrrr!!1

    OdpowiedzUsuń
  11. ahh , jak ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam światkową i byłam ubrana na biało i jakoś to nikogo nie raziło !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym po raz pierwszy zajrzała na Twojego bloga, to pomyślałabym, że to Twój ślub. Na drugiej fotce od góry Ty wyglądasz jak pana młoda...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sorry dziewczyny że to napiszę, ale zachowujecie się jak małomiasteczkowe wsioki... :) Czasy już dawno się zmieniły, śmiało można chodzic na weselę w bieli i czerni, a gafą to jest iśc w sukience ledwo zakrywającej pupę lub upic się do nieprzytomności... Ja mam weselę koleżanki w sobotę i na ślub wybieram czerń,a ja poprawimy biel Angelo...:) Wyglądałaś pięknie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydalas swiadectwo o sobie,tym stwierdzeniem:)) anonimko

    OdpowiedzUsuń
  16. WYGLADAŁAŚ PRZEPIĘKNIE SUKIENKA SUPER KOMPONOWAŁA SIĘ Z CZERWIENIĄ. NA POPRAWINACH TEŻ MIAŁAŚ PRZECUDNĄ SUKIENKĘ, WOGÓLE TO PATRZĘ NA CIEBIĘ I CI ZAZDROSZĘ ;)JESTEŚ TAKA ŚLICZNA AAAHHHHHHHHHH :)

    pS. SUPER KOLOR POMADKI CZY MOŻESZ NAPISAĆ JAKIEJ TO FIRMY ORAZ OZNACZENIE KOLORU. PIĘKNY ODCIEN CZERWIENI.

    POZDRAWIAM PAULA

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielkie dzięki Paula za miłe słowa. A aż taka śliczna to ja nie jestem :) mam wrażenie, że czasem po prostu lubi mnie mój aparat :) Jeśli chodzi o pomadkę to jest to INGLOT nr 863

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądałaś fantastycznie :) P.S. czy to nie Millenium? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj nie... biel zarezerwowana jest wyłącznie dla Panny Młodej! Nawet jeśli wyglądałabyś przepięknie - samym faux pas jest włożenie bieli na ślub kiedy nie jest się Młodą! Lubie Twoje stylizacje ale tej nie popieram... Moda to nie tylko piękna forma wizualna ubrań ale i dopasowanie ich chociażby do okoliczności. Dlatego dla tej stylizacji jestem absolutnie na "NIE":) Ale nadaj będę śledzić T woj blog b o reszty zestawień nie mam się do czego przyczepić:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uważam, że biel nadal jest zarezerwowana dla panny młodej. To jej dzień i ona ma się wyróżniać sposród tłumu. Oczywiście pięknie wyglądałaś, sukienusia powala na kolana ale...

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie. Ja tam nie wierzę w jakieś przesądy. Niech każdy się ubiera jak chce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj oj, gdyby to był mój ślub autentycznie wściekłabym się. Nie chodzi o samą biel, ale o to, że suknia choć piękna, nie jest wcale skromna i spokojnie mogłaby spełnić swoją rolę u Panny Młodej. Przesada.

    OdpowiedzUsuń
  23. co to za sukienka???? ta biala? bo jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pochodzi z sieciówki - miałam do nich dostęp - jednak to było już dość dawno temu :(

      Usuń
    2. a gdzie była kupiona? właśnie szukam takiego modelu, wiem, że wesele już było dawno temu, ale być może będzie można jeszcze coś w podobnym stylu odnaleźć?
      z góry dziękuję :)

      Usuń
    3. Miałam dostęp do kilku sztuk - sukienka nie jest z sieciówki

      Usuń
  24. dlaczego biała??
    jest tyle kolorów, ja mam za 3 miesiące wesele i wierz mi, koszmarem panny młodej jest koleżanka w białej sukience...

    OdpowiedzUsuń