poniedziałek, 2 stycznia 2012

Wyprzedaże!!!!!!

Moje drogie, gorący okres wyprzedaży trwa. We wszystkich CH mnóstwo ludzi, kolejki do przymierzalni i kas kilometrowe. Muszę się przyznać, że ja w tym roku nie szaleję - zapewne jest to spowodowane trochę moim stanem :) Udało mi się być w Zarze pierwszego dnia wyprzedaży. Po namowie znajomej postanowiłam wybrać się z nią, całe szczęście wyruszyłyśmy tam po 20 i ludzi za dużo już nie było nawet ciuchy były w miarę uporządkowane, ale jeszcze godzinę wcześniej ponoć sklep wyglądał jakby przeszedł jakiś tajfun. Po rozmowie z jedną z ekspedientek dowiedziałam się, że ich dzisiejszy utarg był na kwotę 210 tys. zł - szok!!!! A oto co mi udało się upolować.



 torebka z Mohito z nowej kolekcji
buty po przecenie z Zary 149zł




buty - Zara 149zł

4 komentarze:

  1. torebka z mohito niezła, szkoda, że nowa kolekcja:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Baleriny bardzo w moim stylu....

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronkowe balieriny sa przesliczne;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zaniedbujesz bloga ostatnio szkoda

    OdpowiedzUsuń