sobota, 11 lutego 2012

Badania

Wczoraj kilka godzin spędziłam w mojej przychodni "Medicover". Musiałam zrobić kilka niezbędnych badań - najgorsze okazało się badanie obciążeniem glukozą - musiałam wypić napój który w smaku przypominał mi mydło - coś okropnego. Będąc w pierwszej ciąży ominęło mnie to badanie, ale tym razem się nie udało. Po badaniach myknęłam do Malty na dobre śniadanko i szybkie zakupy - musiałam sobie zrekompensować kilka nakłuć :)







sukienka - Mohito
pasek - Orsay
leginsy - Reserved
buty - NN

6 komentarzy:

  1. Ale z Ciebie aparatka:):)Andżeliko strasznie jestem ciekawa co lubisz jeść,masz tak świetną figurę,podziwiam.
    PoZdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo dawno nie blogowałam i widzę mam poważne zaległości ;) Gratuluję ciąży!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i promiennie:) Mam pytanie, na jednym z postów widziałam, że masz buciki na koturnie w kolorze zielonym z paseczkiem na kostce z Zary tzw. peep toe czy wkładka w tych bucikach jest ze skóry naturalnej?Dziękuje za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tej sukieneczce... czy kupiłaś dawno? czy to już zeszła kolekcja...? niestety nie trafiłam na taką piękną kieckę mimo że dosyć często odwiedzam ten sklep.
    Magda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneto odnośnie bucików o które pytałaś - nie widzę żadnego oznaczenia, żeby środek był skórzany. Wygląda jakby to była skóra, ale raczej nią nie jest.
    Magdo powyżej prezentowaną sukienkę z Mohito kupiłam teraz - jest to nowa kolekcja. Na pewno ją dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń