poniedziałek, 27 lutego 2012

Must have

Moje must have na najbliższy czas to upolować w River Island poniżej prezentowany komplet. Jest świetny, w mojej ulubionej kolorystce. Pytanie tylko czy będzie mi w nim dobrze - w gazecie prezentuje się świetnie. Co najgorsze nie będę w stanie nawet go przymierzyć i ocenić.......i jak to wszystko pogodzić?! Kupić w ciemno czy sobie darować - martwię się tylko, że później już takiego nie upoluję. Nie wiadomo też czy w ogóle będzie dostępny w Browarze?! Poczekamy zobaczymy i wtedy będę myśleć :) A jak Wam się podoba? Pamiętam jak kiedyś jakieś 10 lat temu podobne cacka się nosiło, odsłonięty brzuszek kiedyś to było bardzo modne, ale teraz czy to nadal wypada kobiecie przed 30 :) Mam mieszane uczucia, ale za granicą na wakacjach czemu nie?! hihihi muszę się trochę pocieszyć :)



10 komentarzy:

  1. Ja jestem na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie cudo. Piękny komplet, byłoby Ci w nim bardzo dobrze. Super kolor i ciekawy fason. Jeśli się ma dobrą figurę i wygląda się tak jak Ty to nie widzę przeciwwskazań by coś takiego założyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie komplet dziwny :)
    czy dałoby radę żeby w każdym twoim poście było mimo wszystko zdjęcie z twoją stylizacja :) co ja na to poradze że lubie twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tez sie podoba!!Ale nie widzialam go w RI niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest absolutnie boski! Ja bym się skusiła na Twoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się.Poza tym odkryty brzuch nigdy nie jest elegancki,wyjątek to chyba plaża i to niekoniecznie u każdej

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, pierwszy raz pozwolę sobie dodać komentarz mimo że widziałam Cię w Browarze wiele razy i dopiero potem zdałam sobie sprawę że to Ty;) Myślę że nie powinnaś mieć żadnych wątpliwości co do tego kompletu bo prezentujesz się na żywo bardzo ładnie a figury może Ci pozazdrościć każda dziewczyna. Co więcej rozmawiałam z koleżanką w Zarze (bo tam właśnie Cie widziałyśmy) na Twój temat a mianowicie tego że wyglądasz w ciąży bardzo subtelnie i ubierasz się rewelacyjnie, tzn nie obnosisz się z brzuszkiem tylko subtelnie go zakrywasz. Życzymy wszystkiego najlepszego i zakupu tego rewelacyjnego kompletu:)

    ps. Nie wiedziałam jak się zwracać ale myśle że internetowo możemy pominąć per Pani;)

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Natalio, oczywiście, że możemy pominąć per Pani :) Dobrej nocki.

      Usuń
  8. Nie jestem do konca przekonana co do gory tego kompletu, ale w spodnicy bedziesz wygladala swietnie. Caly zestaw, kojarzy mi sie z Samanta z Seksu w wielkim miescie - w NY ok, ale w PL to zestaw dla odwaznych i pewnych siebie kobiet, nie wiem, tak mi sie wydaje:)

    OdpowiedzUsuń