środa, 29 lutego 2012

Pomarańcz

Wczoraj wieczorkiem miała spotkanie przy kawie z moimi koleżankami z liceum - jak ja też lubię nasze wspólne pogawędki i wspominki. Oczywiście nie obyło się bez przyjścia Pana ochroniarza, który stanowczo, ale grzecznie poprosił nas o opuszczenie Malty - bowiem kawiarnia została już zamknięta (siedziałyśmy na fotelach na holu). Co to jest, że z niektórymi osobami nie możemy się nagadać i buzia się nie zamyka, a z innymi ciężko prowadzi się dialog i nawet nie jest się w stanie wymienić 2 zdań - jak to mawia jedna z moich koleżanek zazwyczaj te osoby nie prowadzą dialogu tylko monolog :) Ale mniejsza o to, poniżej prezentuję moje świeżutkie, jeszcze cieplutkie balerinki w ulubionym kolorze wiosny: pomarańczu! Co o nich sądzicie?




baleriny - WGO

10 komentarzy:

  1. ja mam zamiar zakupić sobie takie ale w kolorze pudrowym :) kojarzą mi się one z lalkami barbie z dzieciństwa ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. no to właśnie stwierdziłam, że i u mnie musi się pojawić wiosną pomarańcz ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo są już takie na wgo :)
    Świetnie, w takim razie muszę jutro się wybrać !

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakiej cenie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://moda.allegro.pl/bluzka-bokserka-swarovski-perelki-kwiaty-s-m-p24-i2165121866.html co myślicie o tych bokserkach?konkretnie chodzi mi o białą:)

      Usuń
    2. Jak dla mnie najładniejsza biała i beżowa. Prezentują się całkiem fajnie. Cena również zachęcająca :)

      Usuń
  5. angeliko jak zwykle genialne zakupy :) czy dasz sie jednak namówic na prezentacje swojego mieszkania? mozesz byc dla wielu inspiracją:P
    pozdrawiam ciepło I.

    OdpowiedzUsuń
  6. a kupujesz juz wyprawkę dla maluszka? :)jesli tak to moze cos zaprezentujesz? :)

    OdpowiedzUsuń