sobota, 4 lutego 2012

Różowe buty

Ostatnie doniesienia modowe mówią, że wiosną i latem królować będą dwie opozycje - pastele i nasycone kolory, często w wydaniu fluo. Jeśli nie macie pomysłu na ożywienie stylizacji, koniecznie sprawcie sobie różowe buty, które idealnie wpisują się w ten drugi trend! Ja już w ubiegłym sezonie zaopatrzyłam się w różowe baletki i widzę, że i w tym będą przydatne. Całe szczęście bo je bardzo lubię :)
Poniżej kilka propozycji:

 DeeZee - 77,40 zł
 DeeZee - 79,50 zł
 DeeZee - 79,50 zł
 DeeZee - 89,50 zł
 DeeZee - 149 zł
 Asos - ok. 140 zł
 H&M - 129,90 zł

Skusicie się na soczysty róż? Które Wam wpadły w oko?

8 komentarzy:

  1. 3 para mi się podoba ;D chyba muszę nad nimi pomyśleć :D w koncu coś nam się od czasu do czasu należy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne sa z Asos.ja juz posiadam 2 pary różowych butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ASOS super reszta za wysokie dla mnie;

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moje gusta , ale nawet fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ufff całe szczęście że już posiadam w tym kolorze buty, chociaż miałam myśl żeby się ich pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej dla wielu jestes inspiracja :) czemu nie chcesz pokazac wnetrz mieszkania? pozdrawiam
    Chyba jestes niezwykle sympatyczna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkalam juz na wielu blogach buty z tej firmy DeeZee,cos strasznego.Wygladaja jak ulepione z gliny.Buty ktore sa wykonane z tanich materialow nigdy nie beda dobre,Jedynie te z Asos,jeszcze sa jako takie.Uwazam,ze sukienka,czy bluzka,moga byc z sieciowek,natomiast buty czy torebka,powinny byc wykonane solidnie,ze skory,dobrej jakosci,czy tez dobrego zamszu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń