środa, 8 lutego 2012

Trendy wiosna 2012: mięta

Chłodna zieleń z odcieniami błękitu to jeden z kolorów przewodnich w nadchodzącym sezonie. Wygląda dobrze sam, jak również w zestawieniu z innymi barwami.
Jeśli chodzi o mnie do gustu najbardziej przypadła mi maxi spódnica wykonana z cienkiej skóry. Przy niej nawet zwykły, biały t-shirt będzie wyglądał doskonale. Masz już dosyć czarnej, oklepanej ramoneski? Spróbuj powtórzyć stylizację domu mody Max Mara. Krótka kurtka jest wykonana z farbowanej na miętowo skóry. Nie musisz łączyć jej ze stonowanymi kolorami.


Miętowy wbrew pozorom jest bardzo elastyczny i można go mieszać z innymi barwami, nie narażając się na karykaturalny rezultat.
Nie masz odwagi na miętowy extreme. Wybierz dodatki w tym kolorze np. buty, tak jak to proponuje Versace – koturny.

Kilka innych propozycji od znanych domów mody - po kolei: Prada, D&G, Max Mara, Versace 





Ja w swojej garderobie posiadam jedynie kilka rzeczy w tym odcieniu - raptem może 3, jedną z nich jest prezentowana poniżej kurteczka. Z początku nie byłam przekonana do tego koloru, ale muszę przyznać, że im częściej na niego patrzę tym bardziej mi się podoba. Z pewnością skuszę się na kupno czegoś w tym odcieniu w nadchodzącym sezonie :)


3 komentarze:

  1. Andżeliko mam prośbę znasz jakąś fajną strone na której są nie szablonowe wzory listów motywacyjnych a konkretnie na stanowisko fizjoterapeuty?

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor mięty będzie i jest modny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm ciężka sprawa jeśli chodzi o polecenie strony z listami motywacyjnymi. Powiem szczerze, że nie mam pojęcia co jest godne polecenia. Ale internet to "skarbnica wiedzy" na pewno coś znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń