środa, 1 lutego 2012

W wolnej chwili

Oto ja :)
znalezione w wolnej chwili.......




5 komentarzy:

  1. Ale miałaś długie włosy :> W tych krótkich z opaską na głowie też fajnie wyglądałaś :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Andżeliko a byłaś kiedyś tak kruciutko ścięta jak np. Kożuchowska
    zawsze chciałam mieć taką kruciutką fryzurke ale jakoś brak mi odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdej fryzurze pięknie :)
    Magda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż tak krótko jak Kożuchowska nigdy nie byłam ścięta. Jedna z moich koleżanek stale namawia mnie, że powinna się tak ściąć, bo uważa, że byłoby mi bardzo dobrze w tego typu fryzurce. Choć podoba mi się takie ścięcie myślę, że ja czułabym się trochę nieswojo.
    Jeśli masz ochotę na takie ścięcie i uważasz, że czułabyś się dobrze to warto zaryzykować. Świat do odważnych należy, a włos to nie noga odrośnie :)

    OdpowiedzUsuń