czwartek, 9 lutego 2012

Zakupy

Wczoraj odwiedziła mnie koleżanka. Postanowiła przyjechać do Poznania i pobuszować wraz ze mną po sklepach. Tak więc wczorajszy dzień spędziłyśmy m.in w kilku przymierzalniach :)
Oto co udało mi się upolować:


 1. szalik z Mohito z przeceny - bardzo fajne połączenie kolorów zieleni i ciemnego turkusu

 2. szpileczki z Zary (nowa kolekcja)

 3. futrzak z Zary z przeceny

 4. leginsy z Zary z przeceny (w sam raz na ciążę :) )

 5. bluzka z Zary z przeceny



6. sweterek z Zary (nowa kolekcja)

6 komentarzy:

  1. Szpilki,piekne,bardzo w moim stylu,oraz kobaltowa bluzka.jestem ciekawa jakie masz zdanie o firmie"La Mania" niektore ubrania sa niczego sobie,jednak nie jestem przekonana do tego sklepu,slyszalam wiele niepochlebnych opinii,pytam,bo nie mialam okazji byc w ich sklepach.Z tego co wiem to chyba jest rowniez w Poznaniu?znam ich kolekcje tylko z internetu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, szpilki są rewelacyjne. Jak tylko je zobaczyłam wiedziałam, że muszą być moje :) Magdo jeśli chodzi o LaManie - mnie osobiście bardzo podobają się ich rzeczy - sukienki mają super. W Poznaniu nie ma ich butiku wiem, że na pewno jest w Warszawie, ale nie miałam przyjemności tam być. Ja nie spotkałam się z negatywnymi opiniami na temat tej marki. Wiadomo będzie miała swoich zwolenników jak i przeciwników jak to zazwyczaj bywa :) Ja jestem jak najbardziej na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez podobaja mi sie buciki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,bardzo sympatyczny blog i Ty też oczywiście. Ja już mam 2 córeczki i też "obsesję" modą. Ostatnio zakupiłam tego futrzaka z zary, jest świetny tylko szkoda że nasz kraj mało tolerancyjny bo jak w nim wychodzę to dziwne spojrzenia naokoło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dzisiaj upolowalam tego futrzaka w sklepiku w ktorym sa pojedyncze sztuki ubran z sieciowek itd. dalam za niego 50zl.. z tym,ze ja "wyczesalam" te rekawy taka szczotka do splatanej psiej siersci i wyglada o niebo lepiej ;P

    OdpowiedzUsuń