wtorek, 21 lutego 2012

Zoe

Przeglądając ostatnio newsy modowe natknęłam się na przecudną stylizację w wydaniu Zoe Saldana.
33-letnia Saldana od lat jest wierną fanką twórczości Prabala Gurunga, dlatego wybrała się na pokaz jesienno-zimowej kolekcji projektanta. Fotoreporterzy byli zdecydowanie bardziej zainteresowani Zoe, niż modelkami chodzącymi po wybiegu, ale Prabal Gurung nie będzie miał jej tego za złe. Aktorka założyła komplet autorstwa amerykańskiego projektanta, pochodzący z kolekcji wiosna/lato 2012. Miętowa, połyskująca marynarka, a do tego dopasowane spodnie z kwiatowym printem.Co tu dużo pisać Saldana&Gurung – duet doskonały, spójrzcie poniżej i sami oceńcie. Jak dla mnie wygląda rewelacyjnie.



 

11 komentarzy:

  1. Faktycznie, dziewczyna jest piękna i ładnie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ją za jej styl i jest piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie szczuplutka gdyby była troche pełniejsza no ale coz sama jestem starasznie szczupła i nie moge sobie poradzic z przytyciem źle mi ztym i byc moze dla tego takie chudzielczyki do końca mi sie nie podobaja ale ubrana rzeczywiscie smacznie.Ania 30:)

    P.S. Angeliko czy cos mozesz zrobic by nie trzeba wpisywac dwoch haseł ...moj mąż śmieje sie ze to zadanie dla inteligentnych bo niekiedy mam kłopot z odszyfrowaniem napisu na obrazku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, gotowe - już nie ma weryfikacji obrazkowej :)

      Usuń
  4. Zgadzam się, jest świetna i wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, marynarka boska!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. angela beda jakies twoje nowe zdjecia??? czekam z niecierpliwościa:) pozdrawiam aneta

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez czekam na posty ze zdjeciami nie z netu tylko twoimi ;)pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą :) jutro nowy post - obiecuję!

      Usuń
  8. Angeliko, czy Ty robisz wyprzedaż na szafie, czy to ktoś umieścił Twoje zdjęcia w swojej galerii? http://szafa.pl/c9222153-zestaw-6.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w totalnym szoku - ktoś nieprawnie, bez mojej zgody posługuje się moimi zdjęciami i umieszcza je na swoim profilu. Bardzo dziękuję za info - muszę się tym szybko zająć.

      Usuń