środa, 21 marca 2012

Biała koszula


Podobnie jak mała czarna i dżinsowe spodnie, biała koszula nigdy nie wychodzi z mody. Czasem jednak klasyka staje się trendem i jest jeszcze bardziej wszechobecna niż zwykle.
Klasyczna koszula pasuje absolutnie każdemu, do wszystkiego i na każdą okazję. Ta praktyczna moda to też ulga dla naszego portfela, bo możemy być na fali, nie kupując nic nowego. Przecież w każdej szafie znalazłoby się coś podobnego, prawda? A jeśli nie, radzę jak najszybciej zainwestować w białą koszulę. Bo to jedna z tych kilku rzeczy, które naprawdę każdy mieć powinien.
Może mieć długi lub krótki rękaw i koniecznie kołnierzyk. Nosimy ją, jak tylko chcemy. W wydaniu oficjalnym łączymy ją z ołówkową spódnicą, jak u Jil Sander. Możemy, wzorem Fendi, ożywić konserwatywną stylizację barwnym krawatem. Przewiewna, jasna koszula włożona do kolorowych spodni, jak na pokazie D&G, z elementu biurowego uniformu natychmiast zmienia się w część wakacyjnej garderoby. Uwodzicielkom projektanci proponują koszulę lekko prześwitującą lub częściowo rozpiętą.
Poniżej kilka propozycji prosto z wybiegów oraz  moich (zdjęcia były już prezentowane w innych postach).






7 komentarzy:

  1. chcę kupić właśnie takie morelowe spodenki. Z tą białą koszulą i pantoflami .. świetny zestaw do pracy :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) mam do Ciebie osobistą prośbę, może powinnam napisać ma pryw. Jestem w ciąży w podobnym czasie jak TY :) mój brzuszek jest już spory, a zbliżają się święta i zaczynam myśleć o tym w co sie ubrać. jest mi coraz cieżej. i mam do ciebie prośbę zebyś pokazała jakieś swiateczne stylizacje które ty bierzesz pod uwagę ;) ja ostatnio nie mam zupełnie pomysłu na stroje. będe ci bardzo wdzięczna :)
    pozdrawiam serdecznie :):)i z góry dziękuję :) MArta

    OdpowiedzUsuń
  3. biała koszula zawsze jest trendy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej co sie z toba dzieje czemu nie ma cie tak długo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj działo się działo - zatrułam się, ale jest już lepiej tak więc jutro nowy secik :)

      Usuń
  5. Piękna, klasyczna i zawsze pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam białe koszule! ostatnio podobają mi się spasowane z dresowymi spodenkami albo trampkami:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń