niedziela, 4 marca 2012

Niedzielnie



15 komentarzy:

  1. Jak zwykle ślicznotka! :)
    Pozdrawiam.

    PS: możemy liczyć na post o perfumach? :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz :) Te kozaki poprostu świetne. Jak myślisz Andżeliko nadają się one również na lato ?

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki;)







    zapraszamy;*

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz niesamowicie cudownie. tu widac troche brzuszek bo na tych poprzednich zdjęciach w spódnicy to jakbyś nie była w ciązy :) kupujesz juz wyprawkę dla maluszka? ciekawa jestem co już masz:) ja jestem na tym samym etapie ciązy i spodziewam sie dziewczynki i chyba wkrótce zaczne kupowac te wszystkie pięknosci :) pozdrawiam ciepło . K>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie wstrzymuję się z wyprawką - muszę najpierw sprawdzić co się nada po córce. Koleżanki mające chłopców również szykują mi paczki tak więc na początku za dużo nie zamierzam kupować. Najważniejsze dla mnie teraz to wybrać wózek - oj czuję, że będę miała z tym problem.

      Usuń
  5. swietny zestawik:):):)
    ktory top juz tydzien ciazy jesli mozna wiedziec?:) wygladasz przepieknie zreszta jak zawsze:) bardzo podobaja mi sie Twoje buty co to za marka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. końcówka 28 tygodnia. Jeszcze równie 3 miesiące :) Jeśli chodzi o buty to "Wiwa".

      Usuń
    2. Identyczne buty widziałam ostatnio w Kazar.

      Usuń
  6. A gdzie kupilas ta brzoskwiniowa tunike na wierzchu? Jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sweterek tak naprawdę jest koloru łososiowego i kupiłam go od kumpeli - nie pochodzi z sieciówki.

      Usuń
  7. jestem ciekawa jaki wózek wybierzesz ;) mam nadzieję że niedługo go u Ciebie zobaczymy ! ps. Ciąża ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie wyglądasz:) gratuluję błogosławionego stanu:) zestaw jest idealny:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy cos bedzie nowego?? :)

    OdpowiedzUsuń