niedziela, 11 marca 2012

Niespodzianka

Wczorajszy wieczór spędziłam w babskim gronie. Pyszna kolacja, pyszny soczek to coś co bardzo lubię, a na dodatek w doborowym towarzystwie :) Niestety, ale po kolacji nie było mi dane wybrać się całą ekipą do clubu na tańce, ale moje pomysłowe dziewczynki pomyślały o wszystkim i przygotowały niespodziankę. Obdarowały mnie, a raczej małego w moim brzuszku świetnym prezentem - czyli wyprawka już jest :) Dziękuję Wam bardzo dziewczyny - uwielbiam Was. Buziaki!!!
Przyjemnej niedzieli wszystkim życzę i do usłyszenia. Poniżej kilka zdjęć z wczorajszego wieczoru.




sukienka - Zara
 

19 komentarzy:

  1. Witam, jak zwykle bardzo piekny makijaz, wygladasz tak swiezo i promiennie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kazdym zdjeciu wygladasz tak promiennie i swiezo. Co masz tutaj na ustach? Bardzo ladny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam pomadkę z firmy Inglot nr 820.

      Usuń
  3. Wlasnie,piekny kolor,i jesli nr.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy kupiłaś tą sukienkę?ona jest z nowej kolekcji?
    jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Sylwia, sukienka jest z nowej kolekcji.

      Usuń
  5. wow a znalazlabys mi ja na str zary? proszę :)) bo ja przeszperałam kolekcje ale nie wiem która to jest..w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a może powiesz mi w której zarze ją kupiłaś i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  7. a masz moje jej wiecej zdj :) tak żeby było widać dół?przepraszam, że tak marudzę ale jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale jej nie widzę na stronie Zary, a więcej zdjęć jej nie mam. Kupiłam ją w Starym Browarze.

      Usuń
  8. a dawno ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę kupiłam jakieś 3 tygodnie temu.

      Usuń
  9. ale cudnie :) :) slicznie jest :)pokażesz na zdjeciach co jest w wyprawce ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :) ostatnio brakuje mi na wszystko czasu :)

      Usuń
  10. kobietko jestes niesamowita :) wygladasz gwiazdorsko :) nie moge sie napatrzec :) czekam na czeste posty :) hiihi a co cie teraz najbardziej zajmuje ?? przygotowania do przyjscia małego czy masz jakies inne zajecia?

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie ci w tej pomadce, mam pytanie bo sama ją zakupiłam i mam takie wrażenie, że coś mi się na ustach zbiera, podkreślając skórki na ustach, czy tobie się ładnie rozprowadza? czy to przez moje usta wołające o peeleing czy to pomadka taka już jest?

    OdpowiedzUsuń
  12. mam pytanie do pomadki też mam tą samą ten sam kolor co ty, wyglądasz w nim szałowo tak świeżo i wiosennie, ale wracając czy na twoich ustach też się tak zbiera nie rozprowadza równo i zbiera, czy to wina pomadki czy moich ust potrzebującyh peelingu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, roznie bywa - czasem faktycznie zbiera sie i nie pokrywa rownomiernie. Wydaje mi sie, ze zalezy to od kondycji ust.

      Usuń