piątek, 23 marca 2012

Pastele


Moje drogie od środy jestem nie do życia - zatrułam się. Dzisiaj na szczęście jest już ze mną lepiej. Od jutra zamierzam normalnie funkcjonować :) Tak więc mam nadzieję, że będę miała już siłę na nowego posta i jakąś ciekawą stylizację. Tym czasem wiosna w kalendarzu i za oknem, warto zatem przybliżyć trend numer 1 w tym sezonie. Projektanci zaserwowali nam sporą porcję słodyczy i romantyzmu, a to wszystko za sprawą pastelowych barw, które opanowały wybiegi podczas wszystkich Tygodni Mody.
Pistacja, brzoskwinia, wanilia, mięta. . . wbrew pozorom nie jest to zamówienie w lodziarni, tylko nazwy kolorów, które powinny zdobić każdy element wiosennej garderoby. Bon apetit.










1 komentarz:

  1. jestem za postem ze stylizacją wielkanocną :)
    zdrowiej !! :):)

    OdpowiedzUsuń