czwartek, 8 marca 2012

Warsztaty makijażu

Jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia wykupiłam z grupera kupon na indywidualne warsztaty makijażu i wizażu. Jakoś nigdy nie mogłam znaleźć odpowiednia dnia by się tam wybrać i pomyślałam, że Dzień Kobiet będzie idealny :) Tak więc z tej okazji zrobiłam sobie prezent i bardzo miło spędziłam 3 godziny w towarzystwie Pani specjalistki od makijażu, która przekazała mi kilka cennych wskazówek i doradziła jak szybko i sprawnie zrobić sobie makijaż oraz to na czym najbardziej mi zależało jak uzyskać efekt zadymionego oka co w moim przypadku nie jest takie proste bo mam głęboko osadzone oczy.
Poniżej kilka zdjęć z dzisiejszego dnia.  Przy okazji Wszystkiego najlepszego kobitki :)







tunika - H&M
apaszka - Versace dla H&M
leginsy - NN
płaszcz - Zara
buty - Via Roma

4 komentarze: