środa, 7 marca 2012

Zainspirowana

Przeglądając najświeższe wydanie Joya natknęłam się na zdjęcie dziewczyny z wybiegu w świetnym naszyjniku, zaraz przypomniało mi się, że posiadam dość podobny. Owy naszyjnik stał się dla mnie inspiracją i chęcią stworzenia zestawu z nim w roli głównej. Jak się Wam podoba, który zestaw bardziej przypadł Wam do gustu?





tunika - NN
leginsy - NN
naszyjnik - Parfois
buty - NN
 





bluzka -Bershka
sweterek - H&M
spódnica - H&M
naszyjnik - Parfois
buty -  Zara

12 komentarzy:

  1. Sliczny naszyjnik!Oba zestawy sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny naszyjnik! czuć wiosnę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie !! Dlaczego buty NN :< Są cudne !! :> A Ty wyglądasz tak pięknie i kwitnąco, że aż brak słów zachwytu :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze dwa zdjęcia - po prostu cudo :>

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne zestawy:)
    zapraszam do siebie wolny czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy zestaw bardziej mi sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  7. oba zestawy. jestes genialna!
    magda

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna spódnica z h&mu :)) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W każdym wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi zestaw przepiękny. Naszyjnik również. Dawno temu go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik kupiłam jakiś miesiąc temu, a może nawet dwa - już sama nie wiem, nie pamiętam. Na pewno w tym roku.

      Usuń