wtorek, 17 kwietnia 2012

Bershka

Dzisiaj dzień badań, naszczęście to już jedne z ostatnich. Na samą myśl o pobieraniu krwi robi mi się już słabo :) Korzystając z okazji, że moja klinika mieści się zaraz obok Starego Browaru nie mogłam nie skorzystać i wybrać się na szybki przegląd półek sklepowych. Cóż mogę powiedzieć, królują piękne kolory typowo wiosenne i oczywiście jak się niczego konkretnego nie szuka wszystko się podoba :)
W Starym Browarze nie tak dawno nastąpiło otwarcie nowego sklepu - Bershka. Muszę przyznać, że mają świetny asortyment, poza tym sam sklep został świetnie zaprojektowany - jest w nim jasno, świeżo i bardzo przestronnie. Aż miło pochodzić. A i oto kilka zdjęć:









 Co myślicie o sukience - tunice? Bo ja się w niej czułam bardzo dobrze - koral to jest chyba jeden z moich kolorów. A jeśli chodzi o koralową torbę to muszę się przyznać, że bardzo przypadła mi do gustu :)

24 komentarze:

  1. No w końcu otworzyli Bershkę! A tunika ok, jednak bardziej wpadła mi w oko torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna tunika :)
    W Łodzi bershka jest strasznie ciemna ;/ a tutaj widzę, że na prawdę jasno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wystrój tej Bershki jest zupełnie inny. W Malcie też jest ich sklep niestety nie jest w nim tak przyjemnie jak w tym w Starym Browarze. W środku jest ciemno i niezbyt przyjemnie, zapewne podobny jest do tego w Łodzi.

      Usuń
  3. Oj te ciągłe badania to faktycznie uciążliwa sprawa podczas ciąży,ja też pod koniec miałam dość.Poza tym podziwiam Cię Andżeliko,że Ci się chce robić te zdjęcia,prowadzić bloga i nas(Twoje wierne czytelniczki) nie zaniedbywać.Naprawdę jesteśmy Ci bardzo wdzięczne(nie wiem jak inne dziewczyny)ja na pewno:)
    Dzięki,wszystkiego dobrego
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Edyta za wszystkie miłe słowa. Cieszę się, że mój blog jest przydatny i ktoś tutaj zagląda :)

      Usuń
  4. takie mam pytanie osobiste uwielbiam twojego bloga i zakochałam sie w twojej beyowej torebce
    nie mieszkam w polsce i nie moge jej sobie kupic a szkoda
    moze nie miala bys ochoty jej od sprzedac bo idetyczna kupic
    wiem ze moze głupie pytanie ale wole sie zapytac niz sie zasanawiac
    dziekuje i pozdrawaim
    martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Martyna
      odsprzedać mojej torebki nie mogę, bo jestem z niej bardzo zadowolona. Jeśli faktycznie tak bardzo Ci na niej zależy mogę podjechać któregoś dnia na WGO i sprawdzić czy są jeszcze takie w sprzedaży i najwyżej wyślę Ci pocztą.
      Najlepiej będzie jak napiszesz do mnie maila tak bym miała z Tobą bezpośredni kontakt. To bym Cię w mailu poinformowała.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. zdecydowanie jest Tobie dobrze w takich kolorach :) a w Bershce polubiłam marynarki, ogolnie zawsze wydawala mi sie bzyt mlodziezowa ale odkad zmodernizowali wystroj znacznie czesciej tam wchodze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz :) ciąża Ci służy :) od niedawna obserwuję bloga ale przeglądnęłam wszystkie wpisy :) co do Bershki to po raz pierwszy widzę taki wystrój. Każda w której byłam była ciemna i taka bardziej przygnębiająca a ta jest piękna :) niestety niektóre ciuchy są naprawdę marnej jakości, w bluzeczkach robią się dziurki albo się szybko mechacą. Ale niektóre rzeczy są świetne i polecam wyprzedaże :) robią przecenę przeceny i czasem takie godzinne przeceny :) ja w taki sposób kupiłam płaszczyk pierwsza cena 169zł później 79zł a na godzinnej 49zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% mają bardzo kiepską jakość :/

      Usuń
  7. czemu kasujesz komenatrze?ale porażka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był zupełny przypadek - chciałam odpisać na Twój komentarz korzystając z telefonu, ale niestety chyba jeszcze do końca nie opanowałam swojego nowego telefonu.

      Usuń
  8. Blondynki, zwlaszcza z delikatnie opalona skora pieknie wygladaja w koralowym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam!
    Czy ja również mogłabym sie dowiedzieć jakiej firmy jest ta kremowa torba? może byłaby możliwość kupienia jej na allegro? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremową torebkę kupiłam na WGO - a w środku nie ma żadnej metki :(

      Usuń
    2. Sprawdziłam. 472 km od mojej miejscowości:) Dziękuje ze odpowiedź. pozsrawiam

      Usuń
  10. Andżeliko dodaj proszę jakąś stylizację w tych kozaczkach z wiwy, może w połączeniu z jakąś sukienką... Byłabym wdzięczna.

    pozdrawiam:))

    ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś stworzyć - niestety pole manewru mam troszkę ograniczone ze względu na stan w którym jestem - muszę sprawdzić w którą sukienkę się jeszcze mieszczę :)

      Usuń
  11. Kochana jesteś:) Faktycznie nie pomyślałam, brzuszek nie na wszystkie kreacje pozwala... I tak jestem pełna podziwu, że tak ślicznie wyglądasz w tym stanie:)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. mogę zapytać ile masz wzrostu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow :D nie dałabym Ci tyle :P
    wyglądasz we wszystkim świetnie, ja mam 171cm i nie wszystko na mnie tak super leży :P ale to pewnie za sprawą figury;P bo bóg nie poskąpił mi bioder :P

    OdpowiedzUsuń