czwartek, 26 kwietnia 2012

Jeszcze tylko 4 tygodnie......

A jednak czas szybko leci - do rozwiązania zostały tylko 4 tygodnie. Z jednej strony tylko, a z drugiej strony aż - zazwyczaj ten ostatni miesiąc bardzo się dłuży, ale mam cichą nadzieję, że mi szybko przeleci :)
Na prośbę jednej z czytelniczek mojego bloga post z butami wiwa w zestawieniu z sukienką. Osobiście bardzo lubię tego typu zestawy, a jak Wam się podoba?






sukienka - Louise Orop
opaska - Orsay
bransoletki - NN
buty - Wiwa

42 komentarze:

  1. ja chyba nie jestem przekonana co do tego zestawu. wszystko osobno - tak, ale w zestawie to raczej nie
    życzę w takim razie cierpliwości i zdrówka, Wam obojgu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) takie życzenia na pewno się przydadzą :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak zawsze wyglądasz cudnie,a brzuszek masz malutki myslałam ze jesteś w piątym miesiącu.

      Usuń
  3. Szok ze został ci tylko miesiąc a brzuszek prawie nie widoczny. Po porodzie pewnie będziesz miała rewelacyjną figurę. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzuszek widać, wszystko zależy jak się ustawię do zdjęcia i co na siebie włożę :)

      Usuń
  4. Tylko 4 tygodnie! :) w życiu bym nie powiedziała, że rozwiązanie już zaraz, na niektórych zdjęciach w ogóle nie widać brzuszka :)
    Jesteś i będziesz piękną Mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o Boze...strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie to wygląda...:/ chyba najgorszy Twoj set :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna sukienka!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie :( ta opaska okropna i psuje cały zestaw :( ale brzuszek słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Angeliko jak zwykle cudnie..jak ten czas leci..jestes gotowa na przyjscie synusia? wózek już kupiony:) pamietam ze mialas dylemat -a jak młody człwoiek bedzie mial na imie? Pozdrawiam i zdrowka zycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wózek wybrany i zamówiony - teraz tylko czekam na przesyłkę. Imię również wybrane: Oskar. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Świetna sukienka, gdzie mozna dostać rzeczy tej firmy? Pozdrawiam.ps swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę kupiłam na WGO - możliwe, że gdzieś w necie ją znajdziesz.

      Usuń
  11. jakos do mnie to nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ło matko! Dzidzia piernik! sztuczne minki to pestka przy reszcie, sztucznie, komicznie, dziecinnie, nie ma klasy. a szkoda bo masz warunki i potencjał....pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam !

      Usuń
    2. Niestety też się zgadzam, że to chyba Twój najgorszy zestaw, a potrafisz wyglądać idealnie.
      Zdrowia życzę :)

      Usuń
    3. Patrząc na komentarze pod tym postem widzę, że wzbudził przeróżne uczucia, ale to dobrze - konstruktywna krytyka jest mile widziana :)

      Usuń
  13. Jesteś najlepszą reklamą macierzyństwa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju jestem przerażona tymi komentarzami!!!! Co Wy wypisujecie, ja jak tylko zobaczyłam te zdjęcia zachwyciłam się. Właśnie, że Andżeliko wyglądasz super, oryginalnie i wszystko do siebie pasuje. Dlaczego ciągle któś oczekuje standardów, typowych zestawień ubrań, wręcz banałów...
    Ps. A te kozaczki do sukienki pasują świetnie, dziękuje że dodałaś taką stylizację:)

    pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, ubranie z klasą czy smakiem wcale nie oznacza banału czy standardu, nie myl pojęć. Po prostu zapożyczanie pomysłów z szafy małej dziewczynki u dorosłej kobiety wygląda zawsze groteskowo, ociera się o śmieszność i przywołuje retrospekcje z dzieciństwa -tęsknotę za lalką Barbie. Poza tym taki typ urody, jaki reprezentuje Andżelika najlepiej podkreśla prostota stroju, czego dowodem są niejedne wcześniejsze stylizacje. Dużo,nawet pasujących do siebie rzeczy, wcale nie oznacza dobrze. Ania

      Usuń
    2. Twoim zdaniem Aniu strój ma być dopasowany do danego typu urody? Wybacz ale nie zgodze się z tym... I nie rozumiem co w stroju Andżeliki jest tak bardzo zapożyczonego z "szafy małej dziewczynki", że dokonujesz aż takiej diagnozy? Czy dorosła kobieta nie może mieć na sobie krótkiej sukienki i płaskich kozaków? Nie widze w tym nic dziwnego... Chyba, że takie poruszenie wzbudził kwiat przy opasce, wówczas mogłabym spróbować zrozumić, bo jest to element niespotykany w codziennych stylizacjach...

      Pozdrawiam serdecznie:)
      Ola

      Usuń
    3. Dziewczyny rozumiem doskonale to, że jednym będzie się podobało, a drugim nie. Zdaję sobie sprawę z tego, że opaska jest kontrowersyjna, ale jak dla mnie nie stanowi ona problemu, a sukienka cóż rzecz gustu. Ja dobrze się czuję w tego typu sukienkach. Lubię bawić się modą i łączyć, nosić różne rzeczy.....
      Pozdrawiam Was serdecznie!

      Usuń
  15. Andżeliko, wyglądasz wspaniale!Też się nie zgadzam z tymi negatywnymi komentarzami!I cieszę się że twoje stylizacje są różnorodne!Serdecznie pozdrawiam! I życzę dużo, dużo zdrówka!!!:)
    Julia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ludziska, moim zdanie ta opaska tez jest troszeczke, jakby to powiedziec... odwazna, ale nie zapominajmy ze to byla stylizacja na zyczenie. Raz na jakis czas mozna zaszalec. Pozdrawiam wszystkich,a w szczegolnosci Ciebie Andzeliko. Sukcesow!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaglądam na bloga Angeli regularnie, powiem szczerze, że wolę oglądać niż komentować, ale teraz nie mogę się powstrzymać i muszę coś napisać. Angela to piękna dziewczyna, z wielkim wyczuciem stylu. Ma świetny gust i potrafi wspaniale łączyć różne elementy i tworzyć oryginalne zestawy. Zupełnie nie zgadzam się z negatywnymi komentarzami, uważam, że ten set jest bardzo fajny. Buty świetnie komponują się z sukienką, która poza tym jest bardzo na czasie. Opaska fakt może i jest dziewczęca, ale nadaje charakteru całości. Zdaję sobie sprawę z tego, że większość z nas nie miałaby odwagi jej założyć, ale chwała dla Angeli, że ona ją mam. Myślę, że większości z Was podoba się to co widzi tyle, że oceniacie to przez pryzmat siebie. Większość z nas wyglądałaby śmiesznie, ale Angeli jak najbardziej pasuje taki zestaw bo ma delikatną urodę i po prostu potrafi nosić tego typu rzeczy. Pozdrawiam Ciebie Angela i proszę o jeszcze więcej inspiracji. Fajne jest to, że nie szufladkujesz się i jesteś niczym kameleon :) Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z poprzedniczka:) a poza tym wscibska krytyka zawsze sie znajdzie. nawet usmiech im bedzie przeszkadzał:D a Ty Andzeliko nie zniechecaj sie nie daj Boze. Masz wielka rzesze czytelniczek. Pozdrawiam ponownie:)

      Usuń
    2. Dzięki dziewczyny za wszystkie miłe słowa - krytyka czasem też jest potrzebna. Nie mam zamiaru się zniechęcać, bowiem ilu ludzi tyle gustów. I bardzo dobrze, że każdy z nas jest inny i każdemu z nas podoba się coś innego. Zgadzam się z Majką, że faktycznie tak jest, że oceniamy innych przez pryzmat siebie. Zazwyczaj podobają nam się ludzie podobni do nas i z takimi też się przyjaźnimy.....coś w tym jest!
      Dziękuję za wszystkie komentarze zarówno te pozytywne jak i negatywne. Do usłyszenia wkrótce!!!

      Usuń
  18. za dużó tu wszystkiego ale ty jak zwykle urocza :)
    też jestem ciekawa jak ida wybory wyprawki dla maluszka moze nam zaprezentujesz swoje zdobycze. ja się spodziewam swojego skarba za niecałe 2 miesiące :)
    pozdrawiam Mamuśke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wyprawkę to za dużo jeszcze nie mam. Mam w planach w weekend majowy wszystkim się zająć. Jak na razie wózek zamówiony, a poza tym ciuszki czekają na wypranie i wyprasowanie.....
      Również pozdrawiam przyszłą mamę i dużo zdrówka życzę!

      Usuń
    2. a czy mogłabys pokazac zdjecie wózka?? z internetu nawet :) jestem strasznie ciekawa :)

      Usuń
    3. ja też jestem ciekawa jaki wózek wybrała tak modna i ładna mama? :)

      Usuń
    4. Proszę bardzo :)
      oto mój wybór dot. wózka: teutonia cosmo nr 4475
      a tutaj możecie go sobie obejrzeć:
      http://www.bobowozki.com.pl/product_info.php?products_id=982

      Mam nadzieję, że to będzie trafny wybór :)

      Usuń
  19. Hej, niedawno trafiłam na Twojego bloga i jestem zachwycona! Mi ten zestaw również nie do końca odpowiada ale uważam że jesteś piękną kobietą i aż miło patrzeć na Twoje zdjęcia :) mam pytanie w jakim mieście mieszkasz?
    pozdrawiam,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń