środa, 11 kwietnia 2012

Plexi

Przeźroczystości są już z nami od kilku sezonów. Wciąż na topie są spódnice i sukienki z szyfonowymi elementami oraz bluzki odsłaniając bieliznę. W sezonie wiosna-lato 2012 najczęściej występował będzie pod postacią torebek oraz przeźroczystych obcasów, jak. w prezentacji Emporio Armani, Stelli McCartney czy pięknej kampanii Louis Vuitton. Ja przedstawiam Wam jedną z moich torebek, która uważam, że będzie hitem tego lata. Co o niej sądzicie?
Jak nosić plexi? Styliści ostrzegają, żeby nie przesadzać. Jeden taki element w zupełności wystarczy. Buty z przeźroczystym paskiem będą dobrze prezentować się na tle prostych krojów w mono kolorze.




torebka - Parfois

10 komentarzy:

  1. Do mnie taka moda nie przemawia ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna torebka! Twoja na szczęście ma w środku "saszetkę". Trend na całą przezroczystość w sferze dla mnie tak intymnej jak wnętrze torebki to już za dużo:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką tego trendu, ale ostatnio skusiłam się na taką torbę od liu jo. Tyle , że moja to wersja plażowa lub na basen :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cudowna jest;) Fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa ta torebka ;) jednak ja osobiście chyba bym się na nią nie zdecydowała ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna torebka. Z tej firmy widziałam bardzo ładne butki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety jak dla mnie wieje tandeta...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie torebka dużo fajniejsza od butów przezroczystych. Już widzę dziewczyny z zaniedbanymi stopami i haluksami ( a nie jest ich mało niestety bleee)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana czekamy na twoje nowe zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. okropna torebka

    OdpowiedzUsuń