piątek, 6 kwietnia 2012

Propozycje Wielkanocne

Tak jak obiecałam na prośbę kilku moich czytelniczek przedstawiam 5 propozycji na zbliżające się Święta. Strasznie ciekawa jestem, która przypadnie Wam najbardziej do gustu.

1. Sukienka Fervente



 dodatki:
kołnierzyk - Marni for H&M
torebka - Stradivarius
płaszcz - Fervente
buty - NN

2. Sukienka Zara



dodatki: 
kopertówka - River Island
buty - NN

3. Sukienka River Island czarna




dodatki:
kopertówka - River Island
bransoletki - Kappahl
buty - NN

4. Sukienka River Island turkusowa



dodatki:
kopertówka - Zara
buty - Deichmann

5. Sukienka Mango






dodatki:
bransoletki - Parfois
torebka - Parfois
marynarka - Zara

27 komentarzy:

  1. Zestaw pierwszy z sukienką Fervente - ślicznie, pozostałe też wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się zestawy pierwszy i piąty. Piąty mogłabym wykorzystać - wczoraj kupiłam tą sukienkę w Mango. Niestety zapowiadają się zimne święta :( Przynajmniej na mazowszu.

    OdpowiedzUsuń
  3. w piątej propozycji - pięknie, tak promiennie! ;). pierwszy zestaw również ciekawie wygląda ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. brzuszek <3 najpiękniejsza mama jaką widziałam <3 super wyglądasz w turkusowej!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i ostatnia stylizacja.
    Życzę spokojnych świat Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Angeliko czy w ciązy pojawił Ci sie cellulit jak z nim walczysz?czy jest jakis skuteczny sposób.wesołych świat dla mnie najładniejszy zestaw to 1 ciekawa jest tez ostatania propozycja...sadze po torbie mango na łóżku to nowy zakup?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trochę cellulitu przybyło - nie mam problemu z rozstępami, ale z cellulitem troszkę trzeba będzie powalczyć po ciąży :) Po każdej kąpieli staram się nawilżać skórę - najczęściej stosuję oliwkę dla dzieci i od czasu do czasu maść fissan albo z ziaja linię czarną - na cellulit.

      Usuń
  7. Pierwszy zestaw najbardziej mi się podoba:) Stylowo i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi osobiście najbardziej pierwsza ;) jest idealna :) a najmniej 4 jest trochę za bardzo krótka ;/ wydaje mi sie że jak będzie cieplej będzie w sam raz ale nie na święta ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężki wybór bo we wszystkim wyglądasz rewelacyjnie, ale jak dla mnie 5 lub 1 :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie podoba mi się zara:)







    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie pierwsza, chociaż w ostatniej wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 stylizacja prześliczna. Mogłabyś podać do jakiego fryzjera w Poznaniu chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o fryzjera to chodzę do Le Grand na Szkolnej.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Takie trochę niezręczne pytanie ale mniej więcej w jakiej cenie w tym salonie jest koloryzacja takiej długości włosów jak Twoje?

      Usuń
    4. Ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie, bo wszystko zależy czy miałabyś mieć robiony jeden kolor czy np z refleksami. Cena zależna też będzie od tego co masz teraz na głowie - ile pracy będzie musiał poświęcić i farby na wyprowadzenie koloru. No i zawsze ta pierwsza cena jest wyższa - bo później to zazwyczaj już tylko odświeża się kolor. Myślę, że przy pierwszej wizycie to może być koszt ok 250 zł bez ścięcia. Strzyżenie kosztuje 100 zł.

      Usuń
  13. Zdecydowanie OSTATNIA propozycja z MANGO! wyglądasz w niej promiennie i z klasa a żakiet ślicznie do tego pasuje, wszystkie pozostałe są zdecydowanie za krótkie na tak zaawansowaną ciąże i jakoś wyglądają kiczowato przy brzuszku. Proszę wybierz MANGO !!!
    ps.pierwsza propozycja też nie jest zła ale mój faworyt to maxi z mango!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie stylizacja nr 5 :))
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnia mnie oczarowała!!

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieje ze pokazesz sie namw tej ostatecznej wersji którą wybrałas :):)smacznego jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zadna mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Super propozycje !!! mnie najbardziej podobal sie zestaw numer 1. bezowa sukienka i plaszczyk. Mam pytanie co to za marka Fervente i czy mozna jak gdzie znalezc online ?

    OdpowiedzUsuń