wtorek, 24 kwietnia 2012

Wieczorowo

Poniżej przedstawiam Wam ciekawą sukienkę, którą udało mi się ostatnio upolować w h&m za bardzo rozsądną cenę. W związku z tym, że zostaliśmy zaproszeni na przyjęcie urodzinowe kolegi, a ja niestety w większość moich sukienek już nie wchodzę, a ja już się wcisnę to nie mogę oddychać, postanowiłam znaleźć coś odpowiedniego, a przede wszystkim wygodnego tak bym czuła się komfortowo i dobrze. Ważne było też dla mnie bym mogła wykorzystać ją później, by nie był to zakup jednorazowy. Sukienka prócz tego, że jest w moim ulubionym kolorze ecri i jest elastyczna posiada jeszcze modny detal - baskinkę. Tak wiem pierwsza myśl, która się nasuwa - kobieta w ciąży z baskinką - porażka! Gwarantuję Wam, że bez niej wyglądałabym upiornie. Baskinka leciutko zakamuflowała brzuszek i wysmukliła mnie. Zobaczcie same i oceńcie.









sukienka - H&M
marynarka - H&M
baleriny - Zara

11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz. Czy możesz zdradzić jaka była cena sukienki?

    Pozdrawiam,
    Angela

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście baskinka dobrze komponuje się z brzuszkiem :))) Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem baskinki. Dawno ją kupiłaś? Myślisz, że jest szansa, żeby znaleźć ją jeszcze w H&M?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją jakieś 2 tygodnie temu w Malcie.Jak ją kupowałam była tylko ta jedna jedyna - chyba czekała na mnie. Z tego co wiem rozeszły się w mgnieniu oka, ale nigdy nie wiadomo może dostali ponownie - musiałabyś sprawdzić.

      Usuń
  3. Właśnie ta sukienka wpadła mi w oko w H&M, ale niestety został tylko duży rozmiar. A szkoda, bo sukienka jest prześliczna! Wyglądasz przepięknie, Andżeliko! Serdecznie pozdrawiam!:)
    Julia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ekspedientka właśnie mi to samo powiedziała, że rozeszły się natychmiast, a jak są w innych sklepach to tylko duże rozmiary. Ale możliwe, że h&m je jeszcze dostanie.

      Usuń
  4. mam ochotę przejrzeć całego Twojego bloga bo nie mogę oderwać od Ciebie oczu! jeateś przepiękna i ciąża jak widać bardzo Ci służy!
    aa i masz idealny kolor włosów! :)
    pozdrawiam Cię ciepło!
    Marzena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzena, pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  5. Pięknie :) w ogóle super blog :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) Masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń