piątek, 27 kwietnia 2012

Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty

Dziewczyny z góry Was przepraszam, ale w najbliższym czasie tło moich zdjęć będzie monotematyczne. Mam nakaz jak najwięcej odpoczywać, tak więc staram się nie ruszać z domu i leżeć jak najwięcej. W wolnych chwilach gdy będę miała jeszcze siły będę starała się jak najczęściej umieszczać coś nowego na moim blogu. Za  oknem piękna pogoda, tak więc korzystajcie moje drogie jak tylko i ile możecie, bo mi to niestety już nie jest dane. Muszę wytrzymać te 4 tygodnie, a i potem ja będę korzystać :)



sukienka/tunika - Zara
leginsy - H&M
buty - Vanessa's

16 komentarzy:

  1. cudowny zestaw :) Zycze pomyslnego rozwiazania i zdrowka dla Ciebie i Dzidziusia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee... z nieba mi spadasz po raz kolejny :)
    Czeka mnie niedługo komunia i zastanawiałam się czy ta sukienka będzie odpowiednia na tę okazję :)
    Myślę tylko czy nie będzie zbyt krótka hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie na sukienkę jest za krótka - ja muszę ją nosić jako tunikę. Wszystko zależy ile masz wzrostu, przy moich 174 cm nie mam innego wyjścia :)

      Usuń
    2. mam 173 cm, więc też odpada :) właśnie przyjrzałam się jej jeszcze na stronie Zary i na komunię na pewno odpada, stanowczo za krótka :)

      Usuń
  3. Angela, czy Ty kiedykolwiek źle wyglądasz?! Cholerka no! :)
    Jak wiosenny cukiereczek, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki masz rozm na sobie bo nie wiem ktory zamowic. wielkie dzieki. swietny blog. obserwuje codzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odpoczywaj ile sie da :)
    fajna sukiena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz prześlicznie i cudna tunika!
    wypoczywaj!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Ci w tym kolorze, z resztą ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za wszystkie miłe słowa. Lecę po uszykowaną dla mnie porcje lodów i mykam leżeć. Do usłyszenia!!!I dobrej nocki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, te ostatnie tygodnie dla mnie byly najgorsze, wiec mam nadzieje ze tobie szybko zleci.

    ps. wygladasz bardzo ladnie

    OdpowiedzUsuń
  10. a ile kosztuja te sliczne buciki? i gdzie można je kupic? dziekuje za odpowiedz:) pozdrawiam sliczna mame :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki są ze skóry i kosztowały ok 150 zł, a kupiłam je na WGO.

      Usuń