sobota, 19 maja 2012

Dzisiejszy outfit!

Dzisiaj na chwilkę wyrwałam się z domu - ta chwilka co prawda trwała naprawdę krótko, ale dobre i to :) Od jakiegoś już czasu poluję na pewną sukienkę w Zarze - niestety bezskutecznie, a tu dzisiaj doszły mnie słuchy, że dostali w moim rozmiarze niestety nie w tym kolorze który bym chciała, ale musiałam zobaczyć ją na żywo i ocenić czy jest warta moich dalszych poszukiwań.
Poniżej przedstawiam Wam mój dzisiejszy outfit!



bluzka - Stradivarius
spodnie - H&M
sweter - WGO
torebka - WGO
mokasyny - Zara

16 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz!!!Jeżeli chodzi o tą białą sukienkę w tle, to jest boska.Poza tym, wszystkiego najlepszego i dużo zdrówka. Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. mierzylam ta sukienke w kolorze pomaranczowym ale nie pasuje mi taki kroj... poza tym wszystkie rozmiary S byly juz wyprzedane. Material rewelacyjny i kolor tez, warto jednak zmierzyc przed bo wg mnie jest zbyt dluga (mnie postarza) i biust slabo sie trzyma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie poluję na kolor pomarańczowy :)

      Usuń
  3. sweterek jest prześliczny ! :) też chce taki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szyk i klasa :)
    boski outfit!
    pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pięknie Ci w beżach!

    http://blondemuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. widze ze nosisz ze sobą wodę termalną :) chciałam zapytac w jakich sytuacjach najczesciej jej uzywasz? jak jestes poza domem?
    pozdrawiam piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodę używam gdy czuję, że jestem przemęczona - jako mgiełkę. Stosuję ją wtedy nie tylko do twarzy ale nawet na ciało.

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz:)kiedy maleństwo pojawi się na świecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleństwo powinno pojawić się jeszcze w tym tygodniu :) Tak więc czekam!

      Usuń
  8. kochana a dodasz jeszcze jakis poscik?? :):) bardzo na niego czekam :) wiem ze masz teraz inne rzeczy na głowie . ja tez wkrótce rodze i dla mnie twój blog jest odskocznią;) więc czekam :) i powodzenia :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Angela podziwiam Cię, ja w ostatnim miesiacu ciązy nie chodziłam już nigdzie, nie myśląc o jakiejkolwiek stylizacji(było mi strasznie cięzko-mój Synio wazył 4,1 kg, a ja przytyłam 20kg z wyjściowej 49 kg). Ślicznie wyglądasz i wydajesz się bardzo sympatyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wooooah!!! those slippers! those slippers are so AMAZING!!! I want them...I really adore them! hahaha I'm thinking about a hundred ways to wear them!

    Btw, there's a bikini giveaway in my blog. Check it out if u have a moment beauty!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. coś czuje ze maluszek jest na swiecie:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. I am really glad to glance at this blog posts which carries lots of useful facts, thanks for providing these information.
    Look at my webpage :: the full Report

    OdpowiedzUsuń