piątek, 18 maja 2012

Pokaż mi swoją torebkę, a powiem Ci kim jesteś!

 Moje drogie w związku z tym, że ostatnio nie mam siły na tworzenie nowych stylizacji, poza tym w wielu rzeczach nie wyglądam tak jak bym chciała, nie wspominając już tego, że w wiele rzeczy po prostu się już nie mieszczę :) zainspirowana kilkoma prośbami postanowiłam pokazać Wam moją zawartość torebki. Są to rzeczy które znajdują się w mojej torebce i noszę ze sobą co dzień, krótko mówiąc bez czego nie ruszam się z domu :)




torebka - Parfois
portfel - Parfois
okulary przeciwsłoneczne - Givenchy
kalendarzyk - Twój Styl
długopis - Parker
kosmetyczka czarna do pomadek (Inglot) - Armani
perfumy - Amor Amor
klucze do samochodu
woda termalna - Vichy
chusteczki higieniczne
kosmetyczka różowa (służy mi jako futerał do telefonu) - Parfois
telefon komórkowy - htc

15 komentarzy:

  1. oo właśnie o tę pomadkę mi kiedyś chodziło, zdradzisz jaki to numer? :)

    torebka i portfel są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten kolor pomadki - który to numer ?

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ;) podziwiam-moja torebka peka w szwach ;)
    pozdrawiam i trzymaj sie zdrowo :)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. extra torebka :) nie wiesz może czy jest ona jeszcze do kupienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już ich w sprzedaży nie ma,ale może warto poszperać gdzieś w necie?!

      Usuń
  5. Angela, kiedy kupowałaś tą torebkę i za ile? Zapytam w sklepie może mi jeszcze sprowadzą, bo jest cudna. Generalnie nie lubię biało-czarnych rzeczy ani urządzania mieszkania w tych barwach ale Twoja torebka powala mnie na kolana, jest przepiękna, klasyczna. W ogóle tyle już przez Ciebie rzeczy mam do kupienia, że mała głowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już znalazłam posta, w którym ją prezentowałaś - grudzień. W sklepach już ich oczywiście dawno nie ma :( Więc napisz tylko cenę jeśli pamiętasz.

      Usuń
    2. Avilka niestety nie pamiętam ile kosztowała, ale przypuszczam, że ok 120-150 zł.

      Usuń
  6. Angela a jakim autkiem śmigasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak myślałam;) klasa autko dla kobietki;) sama o takim myslałam :) masz ten starszy model czy ten po 2005 roku?

    OdpowiedzUsuń
  8. A co to za pytania?moze jeszcze zapytaj ile ma na koncie?! Angela uwazaj,zaraz Cię okradną.Pewntch kwestii nie poruszalabym na blOgu;)
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń