piątek, 29 czerwca 2012

Fokus na detal

Wraz z modą na retro, do łask projektantów powróciła baskinka. Ubrania z baskinką były niezwykle popularne w latach 80. Pamiętacie stroje z serialu "Dallas" czy „Dynastia”? Wszystkie elegantki z Alexis Carrington na czele kusiły idealnym wcięciem w talii nosząc sukienki zdobione tym elementem. Po trzydziestu latach baskinki wróciły na wybiegi w kolekcjach największych projektantów. Jest to jeden z bardziej widocznych i spektakularnych trendów. Baskinki znajdziemy między innymi w kolekcjach Diora, Zaca Posena, Elie Saab, Proenzy Schouler, Stelli McCartney i Marca Jacobsa. Nie mogło ich również zabraknąć w kolekcjach popularnych sklepów. Ja chcę Wam dzisiaj pokazać jedną z moich bluzek ozdobioną właśnie tym jakże modnym w tym sezonie detalem.







bluzka - H&M
spodnie - Zara
zegarek - Michael Kors
buty - Dune

13 komentarzy:

  1. Świetna bluzka! Ile kosztowała? To nowa kolekcja?Wyglądasz promiennie!
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę kupiłam już jakiś czas temu - ok 3 miesięcy temu. Udało mi się upolować ostatnią sztukę i od tamtej pory więcej ich już nie widziałam :( Dokładnie nie pamiętam ile kosztowała, ale chyba ok 130 zł.

      Usuń
  2. Angelo, błagam zdradź kiedy kupowałaś tą bluzkę. Widziałam ją już na kilka blogach ale w łódzkich sklepach jest niedostępna :( Czy to jakaś nowa kolekcja, która u nas ma się dopiero pojawić?
    Wyglądasz szałowo - standard! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avilka bluzkę mam już kilka miesięcy. Raczej już ich nie będzie. Ja upolowałam ostatnią sztukę w Malcie i więcej ich już nie widziałam.

      Usuń
    2. Buuuu :( No tak sądziłam prawdę mówiąc... Angelo, jeśli będziesz miała wolną chwilę i ochotę to pomyśl proszę nad zrobieniem posta o swoich torebkach. Juz kiedyś taki był, ale kiedyś wspominałaś, że co jakiś czas pozbywasz się rzeczy, rozdajesz itd. i jestem bardzo ciekawa co jest obecnie w Twojej kolekcji, tym bardziej, że ostatnio widziałam u Ciebie cytrynową torebkę z Parfois z nowej kolekcji :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Cudna stylizacja!!!
    Andżeliko próbowałaś może tekiej maści arkalen ona jest niby dla sportowców na różne urazy ale mi pomogła bo miałam takie zaczerwienienie na kolanie co Ty na ręce.
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. U look so cute! Actually I've understood nothing form your post, but I like snapshots a lot, u r sweet and very feminine *__*

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER! kolejny stroj, ktory po pomaranczowej sukience, mowi do mnie: chce byc tak samo ubrana. rewelacja! a pomaranczowa sukienke zary kupilam od razu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ta bluzeczka jest cudowna :)))
    napisz kiedy ją kupiłaś bo u mnie w h&m jej nie widziałam :(
    pozdrawiam beata

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz przeczytałam komentarze więc już wiem pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Angela pokaz rzeczy wychaczone na wyprzedazach :) please

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetnie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Look!
    Love your peplum shirt :)

    Would you like to follow each other´s Blog with GFC or Facebook?

    Greetings

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń