sobota, 9 czerwca 2012

Outfit!




bluzka - Zara
marynarka - Zara
spodnie - Zara
buty - NN

14 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz! Rewelacyjne spodnie <3

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty promiennnie wyglądasz !!! Ideał kobiety

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadam głupie pytanie ale nurtuje mnie to...do czego służy ten element na kółkach doczepiony do wózka Twojego maluszka? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź pod postem sleeping-beauty:)

      Usuń
  4. Do jazdy przy wózku starszego dziecka - to taki podest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny warkocz musze wybróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten wózek jest piękny!! co to za firma i model?

    OdpowiedzUsuń
  7. super outfit :)
    a..fryzurka bardzo kobieca :)
    pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Andżeliko co to za bluzeczka?Jest dostępna na stronie online?
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Edyta
      niestety, ale na stronie on-line zary jej nie widzę

      Usuń
    2. Dziękuje,że zajrzałaś,sprawdziłabym sama ale przez żakiecik nie widać jej dokładnie na zdjęciach.Wydaje się być świetna;)

      Usuń
  9. super, poluje na ta marynarke na wyprzedazach. mimo ze zarabiam duzo, szkoda mi 89$ na nia... kiedy w polsce zaczynaja sie wyprzedaze jesli moge zapytac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to chyba mutsy 4rider? jak dobrze rozpoznaje to pozostaje mi powiedzieć że masz fajny podest, ja mam jakiś starszy model :-/ W ogóle teraz takie fajne wózki... Mój mutsy jest z grudnia 2009 a już wydaje się stary i niemodny. Teraz kupiłabym inny, no ale 3 dziecka nie planuję :-)

    Fajna fryzurka, szkoda że nie mam takich zdolności...

    OdpowiedzUsuń