wtorek, 26 czerwca 2012

Sportowy szyk

W czasie wakacji lubimy nosić się swobodnie. Moda zaprzyjaźniła się ze sportem na dobre. Jeśli styl sportowy kojarzy się Wam wyłącznie ze strojem bez fasonu i kształtu – nic bardziej błędnego. Nosząc się na sportowo również możemy czuć się modnie i atrakcyjnie, a zarazem odetchnąć od formalnego ubioru.
Modnie, nie znaczy niewygodnie - a sportowy styl wcale nie skazuje nas na nieatrakcyjny i mało kobiecy wygląd. A i oto moja propozycja sportowego szyku :)




t-shirt - Zara
bluzka - Zara
spodnie - Zara
zegarek - Michael Kors
trampki - WGO

21 komentarzy:

  1. Zestaw sportowy z klasą :) Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie jak zawsze:)
    Carol

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw. Typowo "na luzie". A jak wiemy, każda z nas ma takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mnie niestety nie będzie na weekend w Poznaniu, a o tym spotkaniu w sumie zapomniałam. Może następnym razem się uda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a może jakaś sytlizacja z mężem ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super wyglądasz!
      Szybko wróciłaś do formy po ciąży,dużo przytyłaś?
      Pozdrawiam Gosia

      Usuń
    2. W ciąży przytyłam 10 kg i teraz po miesiącu do zrzucenia został mi jeszcze 1 kg tak by mieć swoją wagę. Tak więc myślę, że można powiedzieć, że dość szybko wróciłam do formy :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobasz w takim luzackim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przydałybym sie się takie spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu piszesz ze to wszystko jest z zary jak w tym momencie jestem w przymiezalni w sklepie promod czy wiadomo ze te rzeczy ktore masz na sobie sa z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo rozumiem ten komentarz. Tak jestem w przymierzalni sklepu Promod, ale rzeczy które mam na sobie pochodzą z Zary - to jest zestaw w który byłam ubrana tego dnia.

      Usuń
    2. uahhhh....

      Usuń
  9. bardzo dobrze napisałaś i jeszcze lepiej zobrazowałaś myśl. połowa kobiet w tym kraju (ta, która chodzi całe życie w dresach) powinna ten post przeczytać i obejrzeć!
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja ,ładnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://molyyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio bardzo polubiłam sportowy styl;) A Ty w każdym wydaniu wyglądasz po prostu obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    http://www.facebook.com/pages/wolffashion/369430966451649

    have a nice day!
    gV

    OdpowiedzUsuń
  13. Angela, te spodnie są z obecnej kolekcji? Nie mogę znależć ich na stronie :/ Ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak one są z nowej kolekcji z działu TRF

      Usuń