wtorek, 19 czerwca 2012

Strój dnia!

Dzisiaj zapowiadają kolejny piękny dzień i oby faktycznie taki był - czego Wam i sobie życzę :) W taki ciepły dzień co się najlepiej sprawdza - krótkie szorty i zwiewna bluzka tiulowa. Bluzka świetnie wygląda z białymi spodniami oraz z białą krótką spódnicą, ale Wam prezentuję coś innego bardziej odważnego w połączeniu z krótkimi szortami utrzymanymi  w tej samej konwencji co bluzka. I co sądzicie?





 bluzka - Zara
koszula - Zara
szorty - Zara
buty - Parfois

38 komentarzy:

  1. ciekawie..ale ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty zawsze rano robisz fotki i wstawiasz tutaj ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda jak kombinezon, a jak wszyscy wiemy kombinezony są teraz na topie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, lubię Cię w takich żywych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak się zastanwiam, czemu Ty jeszcze nie jesteś twarzą marki Zara. Pięknie wyglądasz. a bluzka przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś zakochana sama w sobie - pokazujesz swoje ciuchy w byle jakich odsłonach bo tak naprawdę nie masz stylu a chcesz się tylko pochwalić ile to posiadasz markowych drogich rzeczy :/ oglądając twojego bloga czuje się niechęć, sory mi się nie podoba, każde zdjęcie takie samo, w sypialni tylko żeby pokazać ciucha i tak naprawdę wiekszość się ze mną zgodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie rozumiem dlaczego wchodzisz na mojego bloga jeśli tutaj nie ma nic ciekawego i tak jak twierdzisz nie mam stylu. Radzę nie tracić czasu na pisanie komentarzy i tutaj nie zaglądać :)

      Usuń
    2. No niestety jest dużo w tym prawdy, ja też mam wrażenie, że zakładasz wszystko co w tej chwili jest na topie, a tak naprawdę nie widać żadnego stylu, jedynie zamiłowanie do dziewczęcych stylizacji-dużo, słodko, infantylnie, trochę mi to przypomina styl z Japonii: Hime Gyaru. A ja rozumiem dlaczego część kobiet wchodzi na Twojego bloga, pomijając niezdrowo wścibskie (pokaż zdjęcia synka) i dziewczynki, które zostawiają komentarze w rodzaju: boska jesteś:)- dla większości wchodzących, Twój blog jest po prostu świetnym miejscem by śledzić co nowego pokazało się w sieciówkach i jak to może mniej więcej na kimś się prezentować. Ale mimo to, a może właśnie dlatego, Twoje zdjęcia rzeczywiście mogłyby być trochę bardziej staranne, żeby było widać, że szanujesz swoich odbiorców. Myślę, że post napisany wyżej, to właśnie była konstruktywna krytyka, a ponoć miejsce na takie też tu jest:) Pozdrawiam

      Usuń
    3. no właśnie zgadzam się z dziewczynami wyżej, brak stylu... miss ferreira to ma styl i z lumpeksu pokaże hit a ty pokazujesz ciuchy za grubą kasę i się tylko nimi chwalisz że na nie cię stać i za wszelką cenę musisz kliknąć zdjęcie byłe gdzie byle byś tylko pokazała nową kieckę z zary.
      A czemu to zaglądamy, a o tak z ciekawości :)

      Usuń
    4. Zgadzam się z komentarzami j/w, jest tu coraz bardziej nudno,jesteś zakochana sama w sobie,ma się wrażenie że codziennie biegasz do Zary, jesteś żywą reklamą tego sklepu.....

      Usuń
    5. Jeśli uważacie, że akceptacja siebie to to samo co być zakochanym w sobie to ok.
      Każdy powinien być sobą i świetnie, że jest ktoś taki jak miss ferreira czy macedamian girl, które mają swój bardzo oryginalny styl jak również blog passion4fasion gdzie prezentowane są rzeczy z wyższej półki nie osiągalne dla wielu z nas - muszą być tacy i tacy, a ja jestem jaka jestem i czy komuś to się podoba czy nie to się po prostu nie zmieni!

      Usuń
    6. Wchodzę na Twojego bloga jak co dzień rano i wielkie Wow po raz pierwszy zrobiło się nie miło!
      Nie odmówię sobie przyjemności i muszę coś napisać.
      Angela powiem tak masz fajne ciuchy, potrafisz je pokazać a do tego wszystkiego jesteś bardzo pozytywną osobą których widocznie to bardzo uwiera i zwyczajnie frustruje. Wiele dziewczyn chciałoby być na Twoim miejscu - a z pewnością te anonimy które piszą o kasie. Nie ma co sobie głowy zaprzątać takimi komentarzami tylko robić swoje. Ja czekam na każdy nowy post z niecierpliwością, a to, że lubisz ubierać się w Zarze to nie jesteś odosobniona w tym. Ja również bardzo lubię tą markę i bardzo często robię tam zakupy :)
      Pozdrawiam Majka!!!!

      Usuń
    7. Nie przejmuj sie tymi uszczypliwymi komentarzami. Osoby,ktore zarzucaja Ci brak stylu i to,ze posiadasz,,gruby portfel'' tylko Ci zadroszczą!!!! Wygladasz fenomenalnie i bardzo milo patrzec na osobę z dwojką dzieci ktora jest zadbana i ma świetne ciuchy. Tak trzymaj,a zgryzliwe komentarze niech Cie tylko smiesza.
      pozdrawiam
      Ewelina

      Usuń
    8. Angela, padłam.
      Kasuj tych troli, którzy nawet nie maja odwagi napisać ze swojego konta i zostawiają komentarze anonimowe.
      Masz cudowny styl od romantycznego po bizneswoman, świetnie bawisz się fakturami i kolorami.
      Dla mnie stylizacje są super, kadry róznorodne, a nie jak na innych blogach zdjecia identyczne i poza identyczna, ze smutkiem stwierdzam, że i ja mam do tego ciągoty, oglądając zdjecia z ostatniego wyjazdu, na wszytkich wyszłam identycznie, ktogoś trzymałam w objęciach, uśmiech na twarzy i nózka do przodu- hahaha
      Chciałabym żebyś kiedyś napisała jak dbasz o siebie, masz piękną cerę, chodzisz na jakieś zabiegi kosmetyczne? alebo masz swoje ulubione kremy. Tylko nie pisz, że to dobre geny, bo smiernetle się obrażę na niesprawiedliośc natury :D

      Usuń
  7. mało te spodenki widac....

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze A nie odpowiada w ostatnim czasie na komentarze i pytania.,
    spoko style .pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, ale brakuje mi czasu.

      Usuń
    2. ale na takie bez sensu zdjęcia jak dzisiaj nie brakuje ci czasu? i prowadzenie bez sensu bloga? ""typu burdel za mną w pokoju ale co tam ważne że mam zdjęcie w nowym stroju?""

      Usuń
  9. Koszula świetna ja jednak połączyłabym ją z innymi szortami :P

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu nie chcesz dodac chociaz jednego zdjecia synka??????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest blog modowy i prezentowane tu są stylizacje!!!!!

      Usuń
    2. Bowiem tak jak napisała osoba powyżej to jest blog modowy.

      Usuń
    3. ale jakoś córeczkę non stop pokazujesz ???

      Usuń
    4. Ale pokazała pieska...

      Usuń
    5. Synek nieważny, ważne że nowa bluzka z Zary

      Usuń
    6. Jeśli jestem na zdjęciach z córką to jest to zupełny przypadek, synek jednak ze względu na swój wiek nie jest jeszcze w stanie wykazać chęci bycia na zdjęciu.
      Komentarz typu "Synek nieważny, ważne że nowa bluzka z Zary" jest bardzo nie na miejscu i bardzo źle świadczy o autorce tego zdania!

      Usuń
  11. To jest dobre powiedzenie jak dasz palec to chcą całą rękę.
    Pewnie Cię śmieszką Andżelikio to komentarze :)Jeszcze pewnie chcą wiedzieć co jadłaś na obiad podwieczorek i kolację ;)Ciekawość ludzka nie zna granic!!!
    Podchoć do tego z luzem i uśmiechem i rób to co uważasz za słuszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie chcemy tego wiedzieć andżelika sama to nam pokazuje :)(: śmiechu warte

      Usuń
    2. Śmiechu warte to są komentarze jak ten powyżej!

      Usuń
  12. Zazdrość aż zżera moje drogie Panie :) Chyba nie śledzicie uważnie bloga rzczy NN z WLKP GIELDY tez sa dla was ''ciuchami za gruba kase''? Moim zdaniem nie zawsze jest idealnie ale orginalnie i widać ze czujesz sie w tym świetnie i bije od ciebie blask co chyba niektor osoby mylą z zakochaniem w sobie. Patrząc na Ciebie mysle soba ależ ona jest szczęśliwa Gratulacje :)Pozdowienia :) Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Andżeliko, jesteś świetną osobą. A że ktoś pisze takie niemiłe komentarze oznacza tylko że zazdrości temu szczęściu, które bije od ciebie. Niestety rzadko teraz można spotkać uśmiechnięte, zadowolone z siebie kobiety. A przecież szczęście nie zależy od grubości portfela!:) Pozdrawiam. Julia

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku jak odkryłam Twojego bloga wchodziłam na niego regularnie bo miło było popatrzeć na Twoje stylizacje, ale zgodzę się z niektórymi wypowiedziami,że jesteś tylko reklamą sklepu Z..A i wchodzenie tutaj jest sprawdzeniem co nowego sie pokazało na wieszaku w sklepie.
    Ja również lubię ten sklep jak większość z nas a najbardziej lubiłam go wtedy kiedy nie był taki masowy, ponieważ dla mnie bycie kreatywną to miksowanie różnych firm i co najważniejsze tworzenie nowych stylizacji. Nie jest sztuką kupienie kilku rzeczy z najnowszej kolekcji i zarezentowanie ich na blogu, sztuką bowiem jest to albo z "niczego " stworzyć coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku ludzie,dajcie spokoj juz z ta zara. Jezeli Angelika lubi ten sklep i ma z niego wiekszasc rzeczy to co ma teraz kupowac w innych zeby sprawic wam przyjemosc. Tragiczne są te komentarze..

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby Andżelika brała sobie do serca to, co wypisujecie to juz dawno zlikwidowalaby tego bloga, wiec nie wysilajcie sie, bo jak widac ona nic sobie z waszych głupich komentarzy nie robi.
    Poza tym to nie jest jakis rodzinny album tylko blog ze stylizacjami, to po co ma wyciagac male dziecko z wozka.
    Fajnie jest popatrzyc na stylizacje nawet z ciuchami drogich marek. Jezeli cie na to nie stać i nie masz na nie kasy, to sobie przynajmniej poogladasz,co maja ładnego w takim eleganckim sklepie w nowym sezonie.
    Jak macie pisać komentarze, to niech chociaz beda sensowne.

    OdpowiedzUsuń
  17. ...że się ludziom chce takie głupoty pisać...Zaglądanie blogerkom w portfele to jakaś nienormalna sprawa !
    Jak dla mnie stylizacja jak zawsze super i wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń