poniedziałek, 30 lipca 2012

Orange

Pomarańczowa rewolucja w modzie trwa. Kolor pomarańczowy był hitem wiosny a i teraz latem nas nie opuszcza. Jest soczysty i pełen energii. Pomarańczowy doskonale nadaje się do monochromatycznych stylizacji. Ten kolor całkiem nieźle wygląda też przełamany czerwienią, różem, złotym, albo żółtym. Dobrze mu też z wiecznie modnym i stonowanym czarnym. Kolor pomarańczowy na pewno wymaga odwagi szczególnie jeszcze ten neonowy. Jednak projektanci pomyśleli też o osobach, które lubią modę, ale tej odwagi troszkę im brakuje. Pomarańczowe dodatki to dla nich idealna propozycja. Jedną z nich może być duża, lakierowana torba albo buty. Pomarańczowy dobrze czuje się też na oprawkach i szkłach okularów, na bransoletach czy innych elementach biżuterii.






sukienka - Zara
pasek - H&M
kolczyki -Apart
zegarek - Michael Kors
buty - Dune

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chciałam Cię zapytać jeśli można ;)
      czy ty miałaś kiedyś doczepiane rzęsy ? jeśli tak ;)
      polecasz ? ;]

      Usuń
    2. Tak miałam w sumie to nawet kilka razy. Powiem tak jeśli są dobrze założone przez profesjonalistkę i rzęsy są dobrej jakości to jest to świetna sprawa. Z tym, że nie polecam nosić zbyt długo (mam tutaj na myśli okres powyżej 9 miesięcy). Ostatnio nosiłam je zbyt długo i moje rzęsy stanęły w miejscu teraz gdy stosuję odżywkę pomału odzyskują formę. Na miesiąc też nie bardzo opłaca się ich zakładać, bowiem największy koszt to założenie, uzupełnianie jest już tańsze. Tak więc reasumując jeśli wiesz, że osoba je zakładająca wie co robi i ma o tym pojęcie to polecam jest to duża wygoda, skraca się czas porannego makeupu i oko jest o wiele bardziej wyraziste. :) Należy też pamiętać, że co 3-4 tygodnie trzeba je uzupełniać.

      Usuń
    3. dziękuje za tak wyczerpującą odpowiedz ;]

      Usuń
  2. czy można prosić o zbliżenie zegarka? :) jaki to model?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. tak ! pomarancz super sie sprawdza ; >
    sama wlasnie kupilam pomaranczowa marynarke i brzoskwiniowa kosuzlę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka!!!Jeśli można wiedzięć jaki rozmiar tej sukienki, bo chcę zamówić, ale nie wiem czy 36 czy 38( mamy podobne figury), też karmię piersią i nie wiem jak w biuście ta sukienka będzie leżała. Pozdrawiam. Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam M, bowiem S była stanowczo za krótka i troszkę za obcisła w biodrach. (mój wzrost 174 cm). Powiem tak jak dla mnie idealne byłoby połączenie M na dole a S u góry, bowiem w biuście mogłaby być troszkę mniejsza. Jeśli masz figurę podobną do mojej i na dodatek karmisz i masz sporawy biust to radzę kupić M :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedż. Bardzo mi pomogłaś:)
      Julia

      Usuń
  5. Oh wow! You are soooo beautiful, pretty lady!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam sobie te keicke na wesele we wrzesniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w jakim zawodzie pracujesz?;)

    OdpowiedzUsuń