wtorek, 24 lipca 2012

Spodnie Pallazo

Dzisiaj prezentuję Wam szerokie plisowane spodnie. Niestety, ale tego typu spodnie nie są dla każdej z pań. Jestem pewna że minie długi czas zanim większość z nas przekona się do tego trendu. Do spodni Palazzo pasują wysokie obcasy lub buty na koturnach (styl lat 70tych) które za każdym razem wyszczuplają naszą sylwetkę i dodają jej kobiecości. Ja ceniąc sobie ostatnio wygodę połączyłam je z płaskim obuwiem.
Ponieważ spodnie są bardzo szerokie powinniśmy zdecydowanie wyszczuplić się w pasie i uwidocznić swoją talię np. zakładając cienki pasek.
Co na górę ? Wszelkiego rodzaju bluzki z delikatnych materiałów.






bluzka, spodnie, buty - Zara

7 komentarzy:

  1. smieszne, ale zarazem fajne te spodnie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny zestaw bardzo podoba mi sie bluzka chyba sama sie w takowa zaopatrze

    OdpowiedzUsuń
  3. ta stylizacja to totalne nieporozumienie,mam nadzieje ze nie paradowalas tak po ulicach,nie nie i jeszcze raz nie,pozbadz sie tych spodnio firanek,katastrofa;-)) ladnie ci w takich wloskach;-)) estefania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie się z Tobą nie zgadzam Estefanio. Paradowałam w tych spodniach i co więcej bardzo dobrze się w nich czułam, ale rozumiem, że mogły nie przypaść Tobie do gustu :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie stylizacja na nie.
    Ale każdy lubi co innego.

    OdpowiedzUsuń