środa, 4 lipca 2012

ZIELEŃ

W tym sezonie odkryłam na nowo niedoceniany wcześniej kolor - zieleń. Barwa ta nie należy do „łatwych” i nie każdemu w niej dobrze. Tym bardziej jednak warto zainteresować się ubraniami w tej barwie – zależy nam przecież na oryginalności! Radzę łączyć taką zieleń z pastelowymi  kolorami. Efekt jest delikatny, lekki i kobiecy. Choć zielony kolor nie pogrubia optycznie, sugeruję unikać dużych graficznych wzorów.



sukienka - Orsay
marynarka - Mohito
zegarek - Michael Kors
buty - Dune
A oto moja dzisiejsza zdobycz - co o niej sądzicie?



 sukienka - Bershka

24 komentarze:

  1. świetna ta zielona długa ,a zdobycz też całkiem ok :D ale najbardziej podoba mi się tutaj wózek :D słodko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje sie jakbys miala za male sandaly;-) albo tak dziwnie palec ci wystaje;-)...ta twoja zdobycz hmm taka sobie ale ta zielona jest przesliczna pasuje tobie;-)) Klara

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim koczku jest ci idealnie ;)) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę,przepieknie:):):)Zielona sukienka idealnie do Ciebie pasuje,ta krótka nie w moim stylu,pozdr,edi

      Usuń
  4. Czemu upinasz wlosy tylko do gory? praktyczne ale tobie w tym uczesaniu tak sobie,wole cie w kitku albo rozpuszczonych;-)) Sandra

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW RZECZYWIŚCIE ŚLICZNA SUKIENKA :) JEST Z WYPRZEDAŻY CZY TO NOWA KOLEKCJA I NAPISZ JAKA JEST JEJ CENA ???
    A TA ZIELONA Z ORSAYA ZNAJDĘ JESZCZE W SKLEPACH JEST RÓWNIEŻ CUDOWNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwie sukienki są z wyprzedaży. Pudrowa w cenie 70 zł a zielona 90 zł.

      Usuń
    2. dzięki za szybką odpowiedz

      Usuń
  6. a marynarka w jakiej cenie?? bo śliczną ma baskinkę :) z tej kolekcji czy z poprzednich??
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka jest z nowej kolekcji. Ceny niestety nie pamiętam.

      Usuń
  7. pierwsza fajna, ale druga wydaje mi się, że jest trochę za krótka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest dość krótka, ale tył rekompensuje długość :)

      Usuń
  8. najladniej w zielonym..Angelo a mogłabys porównać wózki ktore mialas Mutsy i teutonia ktory jest lepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wózki to wybieram Teutonie.
      1. jest lżejszy
      2. lepiej się prowadzi - jest zwinny
      3. ma większy, głębszy kosz pod wózkiem
      Jeśli ktoś mieszka gdzie jest nierówny teren albo piaski to Mutsy będzie o tyle lepszy, że ma pompowane koła i jest przez to bardziej stabilny na takim terenie.

      Usuń
  9. Jejku co wy chyba dzieci nie macie, przy maluszku rozpuszczone włosy są niewygodne gdy trzeba się schylać 1000 razy dziennie, a jeszcze gorzej gdy zaczyna łapać kosmyki to jakiekolwiek upięcie to mus (ja to nazywam fryzura na babkę, mi córa zawsze włosy łapie i puścić nie chce:))!
    Angela tak trzymaj, urodą wygrsałaś los na loteri, super rysy twarzy i linia włosów, wzrost, nogi nic tylko zazdrościć. A stylizacje bomba! Zaglądam jak mi tyko dzieciątko moje pozwala.
    Kasia z Wildy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :)
      i pozdrawiam poznaniankę!

      Usuń
  10. Both dresses suit you pretty well. Lovely girl!
    All the best,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  11. I prefer the green one!
    Do you want to find the way to have 40% discount Fornarina?
    Take a look of my new post
    http://curlsandfrecklescs.blogspot.it/2012/07/evento-pre-saldi-40-fornarina.html
    Follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  12. hej jesli mozna wiedziedz ile masz wzrostu|?? super wygladasz w tej zielonej sukience.pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. A właśnie miałam zapytać o to samo,mierzyłam ją dzisiaj jest cudna, ale nie sety ja mam 164 cm i już nie wygląda tak super :(

    OdpowiedzUsuń