wtorek, 7 sierpnia 2012

Biała koszula - element obowiązkowy

Są takie elementy kobiecego stroju, które można uznać za absolutnie podstawowe i ponadczasowe. Biała koszula jest zawsze w modzie, zawsze elegancka i pasuje do wszystkiego i na każdą okazję. Można ją nosić na co dzień i na wieczór, do biura, na oficjalne spotkania oraz na wyjścia towarzyskie. Zestawiona z spódnicą i żakietem będzie wyglądać bardziej formalnie, a z dżinsami i sweterkiem swobodnie i casualowo. Jest to element garderoby, w który warto zainwestować bo będzie nam służył przez kilka sezonów. Dobrze mieć zapewne ze trzy różne koszule, z różnymi długościami rękawów, wykonane z nieco innych materiałów i w nieco różniących się fasonach, ale jeżeli budżet nam na to nie pozwala, najlepiej zdecydować się na prostą i klasyczną. Moją dzisiejszą koszulę wyróżnia tył, który powoduje, że koszula nabiera trochę innego charakteru i staje się przez to bardziej oryginalna.





koszula - Zara
spódnica - Vicolo
zegarek - Michael Kors
buty - Dune

13 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądacie z synkiem!!!!Podoba mi się kolor spódnicy!
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygladasz:) ile mcy ma Twój dzidziuś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko pozazdrościć:)))...mój właśnie skończył 1 mc, ale ja nie mam takiej fantastycznej figury jak Ty:(

      Usuń
  3. To twoje dziecko ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygladasz z malenstwem :)od razu blog robi sie ciekawszy:) więcej takich zdjęc prosimy Andzeliko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczmie Ci z malenstwem :) od razu zrobiło sie ciekawiej :) wiecej takich zdjec Andżeliko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. KOchana jestes cudna :)
    a zdjecie z maluszkiem genialne:) ile wazy naleństwo? jak duże sie urodziło?
    planujesz w tym roku wyjazd z dzieciątkiem? pytam bo jestem swieżo upieczoną mamuśką 1, 5 miesiecznej córeczki i jeszcze nie teraz ale we wrzesniu planujemy wyjazd z małą nad morze :) i zastanawiam sie cały czas czy to nie za wczesnie :)
    Pozdrawiam cie mocno i podziwiam formę w jakiej jestes po ciązy :)
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oskar gdy się urodził ważył 3230g teraz ma już ponad 4 kg. My planujemy jeszcze w sierpniu wyskoczyć nad morze - myślę i mam nadzieję, że wszystko będzie ok - jednak to nie jest wyjazd za granicę i zawsze można szybko wrócić, ale lepiej takiego wariantu nie brać pod uwagę :)
      Również pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  7. Kochana gdzie kupilas swoja spódniczke? piękna jest!

    buziaki
    eM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnicę kupiłam na WGO w boxie z odzieżą włoską.

      Usuń