piątek, 24 sierpnia 2012

Błysk

Ostatnio jedna z moich czytelniczek zadała mi pytanie czy złoto i srebro będzie nadal modne?! Moja odpowiedz brzmi TAK! Złoto z pewnością będzie świecić jeszcze mocniej jak dotychczas. Ubrania ze złotych tkanin, złote cekiny, kolce, blaszki na bluzkach i sukienkach, złote dodatki – jednym słowem złoty błysk nadal w modzie! W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać nie złote ale srebrne spodnie, które połączyłam z luźną szarą bluzą obszytą z przodu drobniutkimi cekinami. 






bluza - Please
spodnie - Zara
buty - River Island

4 komentarze:

  1. Wygodne są te buty? Nadają się do chodzenia przez cały dzień? mam na nie wielką ochote .
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo wygodne, spokojnie można w nich chodzić przez cały dzień. Moja stopa się w nich nie męczy :)

      Usuń
  2. Andżeliko Ty masz jakąś magię w sobie, cokolwiek byś nie ubrała to wyglądasz zniewalająco, wszystkie Twoje stylizacje bardzo, bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no pieknie jak zawsze. jestes dla mnie wzorem. wiem ze to głupio brzmi ale tak jest. jestes urocza i do tego bardzo zaradna :)

    pozdrawiam wiktorai.

    ps. zawsze zniecierpliwością czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń