sobota, 25 sierpnia 2012

Czysta biel

W nadchodzący sezonie biel będzie królowała, ale w nieco zimniejszej wersji tzw. chłodnej. Spokojnie będziemy mogły nosić ten kolor od stóp do głów. Pewnie co niektóre z nas będą miały problem z przełamaniem się do biały butów, które również będą na topie :)
W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować genialną bluzkę z baskinką, którą połączyłam ze spodenkami z przodu imitującymi spódniczkę.







bluzka - Zara
spodenki - Zara
zegarek - Michael Kors
okulary - Givenchy
buty - Dune

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wygladasz!Baskinka to jeden z moich ulubionych trendow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś ikoną mody !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!!!! Czy planujesz już chrzciny? Pozdrtawiam, Julia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomalu zaczynam o nich myslec. Jak sie uda beda pod koniec wrzesnia.

      Usuń
  4. hej, tu Asia. prowadziłam kiedyś bloga 'No fear. No subjecting.' ale ktoś ukradł mi konto i musiałam założyć nowego. Pamiętam, że zawsze mi doradzałaś i pomagałaś, więc jak coś to zapraszam Cię na mojego nowego bloga. Mam nadzieję, że i tym razem mi pomożesz w prowadzeniu go. Pozdrawiam :)
    swietny outfit! spodenki są boskie!

    OdpowiedzUsuń