środa, 1 sierpnia 2012

Kolce

Moda w życiu każdej kobiety zajmuje szczególne miejsce. Z zapartym tchem śledzimy więc najnowsze trendy, podpatrujemy znane z telewizji osobistości, przeglądamy różne czasopisma, w których aż roi się od kolorowych zdjęć, byśmy na bieżąco wiedziały, jakie fasony i kolory są na topie w danym sezonie.
Na pewno na czasie są cieniowane ubrania które możemy znaleźć praktycznie w każdej sieciówce jak również dżety czy kolce, które przyozdabiają coraz to więcej ubrań. Ja dzisiaj chcę Wam pokazać bluzkę - bluzę która łączy w sobie te dwa elementy. Co o niej myślicie?






 bluza - Zara
zegarek - Michael Kors
spodnie - NN
buty - NN


8 komentarzy:

  1. Wyglądasz kwitnąco. Aż miło popatrzeć:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Twoje zestawy, bo nidgy nic mi się nie gryzie, nic mnie nie razi w oczy i zawsze wszystko masz tak fajnie dopasowane! :) Pozdrawiam serdecznie i regularnie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w Pani Bluzie , przeszukałam już cały internet w jej poszukiwaniu , i nic;/ Czy może Pani napisać kiedy ją kupiła? byłabym bardzo wdzieczna! ps , genialny styl , pozdrawiam Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza pochodzi z nowej kolekcji i kupiłam ją jakiś tydzień temu.

      Usuń
  4. Dziękuje za odpowiedz! Póki co nie ma jej jeszcze na stronie ZARY:( musze uzbroić sie w cierpliwość , ponieważ nie mam dostepu do sklepów , pozostają mi tylko zakupy online:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny strój :-) Roz... Uwielbiam !!
    Beatrinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń