poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Trend alarm

Ostatni hit, który podbija serca fashionistów na całym świecie to właśnie sportowe buty na koturnie. Wysokie, wiązane nieco ponad kostką z delikatnym koturnem przypominają botki w bardziej wyluzowanym wydaniu. Fakt, faktem nie są to buty dla każdego, ale dla zwolenniczek „wysiłku fizycznego” i komfortowego obuwia- na pewno! Przyznam się szczerze, że z początku bardzo niechętnie do nich podchodziłam, nie od razu się do nich przekonałam. Zmieniło się to gdy w końcu znalazły się na moich stopach. Od razu wiedziałam, że muszę je mieć - postanowiłam zakupić je w kolorze najbardziej uniwersalnym, a mianowicie beżowym. Jestem pewna, że nie raz będą wykorzystane w moich stylizacjach. Co myślicie o tego typu obuwiu? A może też już je macie w swojej szafie?






sweter - Mango
leginsy - Zara
kurtka - Zara
buty - River Island

23 komentarze:

  1. Ja jestem zakochana w kurtce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wszystko razem wyglada. ty jak zawsze w swietnej formie.
    czy twoj maluszek mial juz szczepienia jak je zniosł czy wybralas szczepienia dodatkowe.czy wybrałas szczepionki skojarzone?

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztuja takie buty? fajne ale czy wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ktore mam na sobie kosztowaly ok 250 zl i sa bardzo wygodne, moja stopa sie w nich nie meczy :)

      Usuń
  4. Jak zawsze świetnie wszystko dobrane:) Jaka cena była tych bucików?

    Pozdrawiam,
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  5. Boisz sie krytyki?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, ze nie. Domyslam sie, ze te beznadziejne komentarze, ktore nie maja nic wspolnego z moda sa Twojego autorstwa. Nie wysilaj sie bo tego typu komentarzy nie bede publikowac. Czytajac te komentarzach widac, ze jestes bardzo sfrustrowana osoba. Radze popracowac nad soba, a nie krytykowac dziewczyny prowadzace blogi.

      Usuń
    2. Na tym polega ideologia bloga, ze kazdy ma prawo wyrazic swoja opinie...jezeli nie potrafisz poradzic sobie z krytyka, zalcam zmiane hobby!!
      Bo to co prezentujesz z prawdziwym blogowaniem nie ma nic wspolnego kochana

      Usuń
    3. Oczywiście, że każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie, ale niech to będzie komentarz dotyczący prezentowanego stroju, a nie mojej osoby. Krytyki się nie boję, bo wiem, że ilu ludzi tyle opinii i gustów. Pewnie widząc Ciebie to samo bym sobie pomyślała o Tobie co ty myślisz o mnie - po prostu mamy inne wyczucie stylu i niech tak będzie - wcale mi to nie przeszkadza. Poskrom moją ciekawość i wytłumacz na czym według Ciebie polega "prawdziwe blogowanie". Ja prezentuję na swoim blogu siebie taką jaką jestem na co dzień. Prezentowane stroje są takie jakie noszę danego dnia - nie ubieram się tylko do zrobienia zdjęcia, nie retuszuję zdjęć i ich nie upiększam. Taka jest MOJA ideologia bloga, a Ty jeśli uważasz, że powinno być inaczej to sama załóż blog i pokaż jak to powinno wyglądać prawdziwe blogowanie. Tak jak napisałaś to jest moje hobby i czerpię z tego wiele radości zapewne tak jak 3/4 blogowiczów prowadzących podobne blogi do mojego kochana.

      Usuń
    4. Anonimowy, napisz referat pt. "Ideologia bloga czyli czym różni się prawdziwe blogowanie od nieprawdziwego" :)
      Andżelika, za to Cię wszyscy podziwiają, że masz w sobie tyle optymizmu i potrafisz sobie poradzić z krytyką. Robisz swoje ,a reszte masz w nosie.

      Usuń
  6. Slicznie jak zawsze:) no i świetny wózek,to Maxi cossi?
    Carol

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdrośnice sio!
    Jeden z moich ulubionych zestawów z ostatniego czasu. Nie dziwię się, że lubisz beże bo Ci w nich ślicznie.
    Kupiłam podobną kurtkę w Orsay,u praktycznie identyczna tylko dolne kieszenie ma trochę inne.
    Butki hmm w tej stylizacji sprawdziły się świetnie, pasują do moich licznych rurek... Angela kusisz a mnie z domu z tymi wszystkimi butami wyrzucą. W sklepach pojawiło się wiele botków w kolorach camel (koturny i na słupku) miałam zakupić ale tyle kobitek przymierzało, że chyba całe ulice będą chodzić w botkach choć tych sportowych jak te z Islanda akurat aż tak dużo nie ma. Hitem widziałam na angielskich blogach, są podobne tylko z wieloma klamerkami zapinanymi na boku. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnemu we wszystkim ładnie ! A Tobie naprawde wszystko pasduje, każdy styl :) Masz super ciuszki ! :) Gabi

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz, jak modelka...

    OdpowiedzUsuń
  10. A kurtka jest z obecnej kolekcji czy ze starej? Bo wydaje mi się, że ze starej, a właśnie oglądałam bardzo podobną w Orsayu i chyba się zdecyduję, jeśli w Zarze już ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń