czwartek, 6 września 2012

Jak wino

Burgund, butelkowa zieleń, nasycony granat i fiolet to są teraz najmodniejsze kolory. Mają moc, głębię i potrafią zawrócić w głowie. Co prawda do koloru który prezentuję w dzisiejszym poście byłam bardzo sceptycznie nastawiona i podchodziłam do rzeczy w tym kolorze z dużą rezerwą. Jednak teraz mogę stwierdzić, że był to błąd. Myślałam, że jedynie spodnie w tym kolorze mogą mnie skusić, a tu niespodzianka. Po założeniu bluzki okazało się, że nie jest tak tragicznie jak myślałam i ku mojemu zdziwieniu dość dobrze czuję się w tej barwie. A co Wy o niej myślicie? Czy w Waszej szafie można już coś znaleźć w tym kolorze?





bluzka - H&M
leginsy - H&M
naszyjnik - H&M
zegarek - Michael Kors
torba - Zara
buty - Zara

13 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna i oczywiście pewnie dobrze to wiesz... Ale ten kolor w zbyt dużym stężeniu chyba Cię trochę przytłoczył.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie dobrałas te kolory, ja mam własnie bordowe buty i torebkę (zamszowe, zresztą nawet wrzuciałam z nimi post ze zdjęciami) i nie bardzo wiem z czym to połączyć, myslałam o czerni i granacie ale wydało mi sie to za ciemne zestawienie, moze biel?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa... wyglądasz prześlicznie w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie :) Andżeliko jaki masz rozmiar tych leginsów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam w mojej szafie nic z tego koloru, ale Tobie jest w tym ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Andżeliko jak Ty robisz zakupy najpierw przeglądasz gazety, portale internetowe i dopiero idziesz kupować coś czy nie sugerujesz się trendami i masz swój styl? poprostu jestem zdumiona że zawsze jesteś ubrana tak świetnie zawsze wszystko do siebie pasuje nie ma tandety, czy przesady.Ja mam zawsze problem z połączeniem zestawów dodatków zawsze mam wrażenie że coś jest nie tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak największą przyjemność czerpię oglądając gazety. W miesiącu kupuję kilka sztuk. Oczywiście w miarę możliwość i czasu przeglądam róże portale modowe oraz blogi. Staram się orientować co jest w danym czasie modne. Jednak ślepo za modą nie podążam - jeśli coś założę to muszę się w tym dobrze czuć. Jeśli coś wpadnie mi w oko to od razu mam w głowie do czego będzie mi dana rzecz pasowała - składam rzeczy w jedną całość jak puzzle :)

      Usuń
  7. Jednak skusiłaś się na bordo!:)Pięknie wyglądasz!!! W jakim kolorze wybrałaś szminkę do tego zestawu? Nie zbyt dobrze widać na zdjęciach. Do takiego zestawu nie każdy kolor ust pasuje, myślę że beż jest idealny, chociaż niektórzy na swoich blogach do bordo wybierają też i róż! Pozdrawiam, Julia.

    OdpowiedzUsuń
  8. zrob nam post o kosmetykach jakie uzywasz do makijazu i pielegnacji wlosow;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie posty już powstały. Wszystko to co używałam nadal stosuję nic się nie zmieniło :)

      Usuń
    2. http://angelachrus.blogspot.com/2011/07/pielegnacja.html

      http://angelachrus.blogspot.com/2011/07/kosmetyki-do-wosow.html

      Usuń
  9. Wg mnie ten zestaw to lekka przesada, nie wyglądasz na ubraną tylko przebraną. Ja rozumiem, że burgund jest modny, ale od stóp do głów to wygląda źle. Wyglądasz tu niestety jak ofiara mody.

    OdpowiedzUsuń