wtorek, 11 września 2012

Look

Spodnie to ta część garderoby którą każda z nas w swojej szafie ma i będzie miała. W tym sezonie powinnyśmy skupić się na ich długości. Nogawki powinny kończyć się dokładnie na wysokości kostek. Zbyt długie zasłonią buty, a za krótkie będą wyglądać jak z poprzedniego sezonu. Wzorzyste spodnie nosimy na spokojnie, czyli z gładkimi klasykami - bluzka, marynarka, minimalistyczna kurtka. Ja dzisiaj połączyłam swoje soczyste spodnie z czarną prostą bluzką, którą charakteryzują ramiona obszyte małymi kawałeczkami skóry.





bluzka - Zara
spodnie - Reserved
buty - Stradivarius

6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz!!!! Masz niesamowitą figurę i w związku z tym pytanie, jakie są twoje ulubione potrawy, czy lubisz gotować i czy lubisz słodycze?????? Mając dwójkę dzieci pewnie masz potrawy które przygotowujesz bardzo szybko, podziel się z nami przepisami.Równierz mam dwójkę dzieci, a czasu.....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna ta koszula z Zary, jeśli jeszcze będą to się skuszę.
      Ciekawe jak te skórki zachowają się w praniu tj czy się nie pokurczą i nie pomarszczą... Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Obiad gotuję praktycznie codziennie - obowiązkowo musi być zupa bo je uwielbiam. Często króluje u mnie pomidorowa ze względu na moją córę, która ją uwielbia i zawsze o nią prosi. Gotuję bardzo instynktownie i nie zabiera mi to dużo czasu. Lubię gotować i lubię jeść, a jeśli chodzi o słodycze to nie jestem ich wielkim smakoszem. Choć przy kawce lubię skosztować jakieś ciasteczko........:)

      Usuń
    3. Pomidorowa to zupa narodowa, wszystkie dzieci ją uwielbiaja, moi też:)))))

      Usuń
  2. mam prosbe abys zaprezentowała propozyje na chrzciny. ja bede robiła córeczce w pazdzierniku i nie mam pomysłu na swoja kreacje. czy bedzie taka mozliwosc? bardzo brde wdzieczna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strój który prezentuję w dzisiejszym poście myślę, że by się sprawdził na taką okazję jaką są chrzciny.

      Usuń