czwartek, 27 września 2012

Zwierzęce motywy



Motywy zwierzęce powracają w kolekcjach jesienno-zimowych od kilku dobrych sezonów. Z związku z czym, zapewne każda z nas zgromadziła już kilka ubrań, czy dodatków w te odważne wzory. Od lat nieustannie królową pozostaje panterka. Wprawdzie wzory, motywy czy nadruki a la tygrysy, krokodyle, pytony, czy zebry są równie modne, jednak pantera to królowa ulic oraz światowych wybiegów. Nie ma co ukrywać, że nie dla wszystkich są tego typu wzory. Motywy zwierzęce to bardzo odważne wzory. Poza tym, nie każda z nas lubi tak wyraziste ubrania i nie czuje się w nich komfortowo. Granica między stylowym, odważnym wizerunkiem, a zwierzęcą katastrofą jest bardzo cienka i lepiej jej nie przekraczać.  A jaki stosunek wy macie do tego typu wzorów, mówicie im TAK czy stanowczo NIE?






bluzka - Coccinelle
spódnica - Zara
kurtka - Zara
torba - Mango
buty - Quazi

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie TAK! :) Piekna ta twoja spodnica <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak, panterka i ogólnie motywy zwierzęce, są jedyną rzeczą, w którą ingeruje mój facet. Jeśli cokolwiek ubiorę lub pokażę w sklepie, że mi się podoba, jest tak zdecydowane "nie" i lament,że wolę nie ryzykować ;) Zwłaszcza, że taki motyw nie jest mi bardzo bliski, czasami gdzieś rzuci mi się w oczy jakiś fajny dodatek lub wersja "light" na ubraniach, ale nie jestem ogromną fanką, także jestem w stanie sobie te motywy odpuścić. Natomiast Ty wyglądasz rewelacyjnie, faktycznie spódnica robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jako mama 2 dzieci z wielką zazdrością mówie...jesteś Najpiękniejszą Kobietą i Mamą jaką widziałam. zazdroszczę popodglądam ;) Ciebie jeszcze troche i...nie ja się muszę wziąć za siebie śliczne stylizacje a baskinka na + u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na TAK :D uwielbiam zwierzęce motywy, szczególnie panterę! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje stylizacje:)a spodnica jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. mówię na 'tak' jeśli chodzi o innych i ogólnie bo bardzo fajne to jest, a jeśli o mnie to 'nie', nie czuje żeby to było dla mnie, nie jestem tak odważna ;)

    OdpowiedzUsuń