wtorek, 2 października 2012

Angora

W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować milutki i cieplutki sweter z angory w dość ciekawym kolorze jasnego różu. Gdyby nie to, że pozostawia po sobie ślady...... szczególnie na ciemnych rzeczach, byłby idealny. Sweter postanowiłam połączyć z wygodnymi leginsami, które prócz tego, że fajnie się nosi są dość oryginalne - co dla niektórych pewnie za odważne. Tak sobie myślę, że jeszcze fajniej komponowały by się z dłuższym swetrem albo dzianinową tuniką.







sweter, leginsy - H&M
torebka - New Look
buty - Aldo

22 komentarze:

  1. czy sweter to kolekcja lana del rey? jest cudowny - a jaki masz jego rozmiar??? jeszcze jedno pytanie czy on gryzie?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sweter pochodzi z kolekcji lany. Ja mam rozmiar S i nie gryzie :)

      Usuń
  2. w orsayu są śliczne włochate sweterki które nie zostawiają śladów :) ostatnio się w taki zaopatrzyłam i jestem mega zadowolona, także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam parę sweterków z angory i nie cierpię tego, że tak wszędzie pozostawiają po sobie ślad. Twój ma śliczny kolor, ciekawie wyglądasz i po raz kolejny świetna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie odpowiadasz na komentarze!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi mi o poprzedni post:(

      Usuń
    2. dzięki że znalazłaś chwilkę czasu i odpowiedziałaś na komentarze z poprzedniego postu!!!!
      pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. ślicznie! sweterek cudo, mozna mu wybaczyć te gubiące włoski.
    Piękne uczesanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie miękkie z wyglądu i z dotyku materiały! Pozdr.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na legginsy nie każdy może sobie pozwolić, bo po prostu wygląda to tragicznie.
    ale na Tobie wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo ładna. Co do Twoich włosów to codziennie chodzisz do fryzjera czy sama sobie robisz tak świetne fryzury ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tragiczne masz fryzury ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj:)
    trafiłam na Twój blog przypadkiem i baaaaardzo mi sie spodobał. Stylizacje świetne, niewymuszone i nie są kalką innych blogerek, co zdarza się niestety. Widąc,że we wszystkich setach czujesz się bardzo dobrze i że jest to w zupełności Twój styl. Konkludując: zostaję Twoją czytelniczką i czekam na więcej pomysłów i stylizacji:)Jedyne co mnie denerwuje to to ,że nie mam się do czego przyczepić:)A i już wypatrzyłam w kilku notatkach rzeczy, które zamierzam sobie sprawić:) Ehhh biedny będzie teraz mój portfel:)pozdrawiam serdecznie i oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niechcacy skasowalam jeden komentarz. Juz odpowiadam na pytanie, mierze 174 cm

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam 160 cm wzrostu. Jak myślisz, będą się dobrze prezentowały? Oczywiście do obcasów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie, myślę, że wszystko zależy od tego z czym je połączysz.
      Moim zdaniem nawet z oficerkami i dłuższym swetrem albo tuniką mogą fajnie się prezentować.

      Usuń
    2. Dziękuję za tak szybką odpowiedź:)

      Usuń
  13. Angelo przypadkiem odkryłam Twój blog... i się zakochałam w Twoich stylizacjach :)))
    Oryginalnie, pomysłowo i odważnie. Podziwiam Twoje wyczucie stylu i to jak piękną jesteś kobietą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. hej nie jestes zainteresowana moze sprzedaza tego sweterka? Jezeli ktos ma na sprzedaz taki to z checia odkupie. Piszcie pod:sylvia1991@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń