poniedziałek, 8 października 2012

Biały kołnierzyk

Biały kołnierzyk to bardzo dziewczęcy dodatek do stroju. Zamiast łańcuszka czy korali wystarczy biały kołnierzyk, aby wyglądać odświętnie i elegancko. Białe kołnierzyki dodają uczelnianego stylu, ale występują też w wersji kolorowej i z nadrukami. Wówczas stają się oryginalne i są ciekawym uzupełnieniem stroju. Ja w dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować zwykłą bawełnianą bluzkę, która dzięki doszytemu białemu kołnierzykowi staje się ciekawsza i bardziej trendy. Muszę się Wam przyznać, że w pewnym momencie kołnierzyki wszelakiego rodzaju po prostu mi się opatrzyły - chyba było ich już za dużo wszędzie, ale po dość długiej  nieobecności ich w moich stylizacji postanowiłam wyciągnąć je na światło dzienne :)







 bluzka - Massimo Dutti
spodnie - Mango
szal - NN
kurtka - Zara
buty - Zara


17 komentarzy:

  1. Uroczo wyglądasz, przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam serdecznie.Przepraszam,ze anonimowo ale nie mam zadnego konta ani tez bloga.Nazywam sie Anna i od kiedy przez przypadek weszłam na Twojego bloga chetnie tutaj wracam.Uwielbiam Twoje inspiracje i łączenie stylów,sama mam w swojej szafie kilka takich samych ubrań a nie miałam na nie pomysłu.Cieszę się,że mimo własnego życia masz jeszcze czas na bloga i wszystko z tym związane,bo dzięki Tobie tacy jak np.ja mogą podpatrzyć coś ciekawego.Życzę wszystkiego najlepszego i dalszych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz a fryzurka dodaje Ci dziewczęcego uroku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie kołnierzyki !:)
    nawet mam do sprzedania ładne ręcznie robione gdyby ktoś był zainteresowany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka, pięknie ci w tym uczesaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczą Ci Angeliko że w płąskich butach prezentujesz sie świetnie ja mam 164 cm i jak nałoże tego typu buty wyglądam jak karakan:( mam do Ciebie pytanie odnośnie Twoich ciąży chodzi mi o pępek :) hihi z racji ze jestem w 6 m-cu podgladałąm Twoje propozycje z czasów Twojej Ciąży i na jednej fotce zauważyłam ze miałas wystający pępek czy przy swojej Wiki tez taki miałas ciekawi mnie czy taki pepek świadczy o chłopczyku i czy w ogóle jakies drastyczne róznice między ciązami zauważyłaś z racji ze jestes mama i dziewczynki i chłopca. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zarówno w pierwszej jak i w drugiej ciąży po półmetku wyskoczył mi pępek :) ale to śmiesznie brzmi hihihi
      Muszę Ci powiedzieć, że obie ciąży przeszłam podobnie i bardzo dobrze - bez typowych objawów które towarzyszą temu stanowi. Ciężko jest mi znaleźć jakieś typowe różnice......choć tak sobie myślę (patrząc nawet na moje koleżanki) gdy się spodziewa chłopca to się ładnieje :)

      Usuń
  7. Kochana Andżeliko!!!
    Dopiero skończyłam czytać Twojego bloga od początku i jestem przeszczęśliwa że na niego trafiłam. Myśle że poznałam Cię trochę i wydajesz się być wspaniałym człowiekiem.. Mnie osobiście nie stać na drogie rzeczy i na tak częste zakupy, ale otrzymuję od Ciebie wielką dawkę inspiracji, znajduję wiele zamienników i uczę się zestawiać kolory i za to Ci z całego serca dziękuję...Kasia.Pozdrawiam serdecznie. Zostaje tu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo mi miło to czytać :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Andżeliko- jak zwykle super zestaw! Dziękuję! Czy buciki z Zary to ten sezon? Nigdzie nie mogę ich znaleźć, a przyznam,że mnie nimi zaczarowałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty udało mi się upolować na wyprzedaży - jak je kupowałam była tylko ta jedna para, a skąd one się wzięły nie mam pojęcia bo też nigdy wcześniej ich nie widziałam.

      Usuń
  9. Andżeliko możesz zdradzić jakich używasz pędzli do makijażu? będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, bardzo prosty, a wyglądasz fantastycznie - świeżo, elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. baaardzo podobają mi się Twoje zestawy i fryzury! Jesteś mistrzem w kwestii elegancji i umiarkowanego luzu. Zawsze wyglądasz świeżo i pięknie a do tego masz wspaniałą figurę. Podziwiam! A poza tym trudno znaleźć fajny blog z modą który rozróżnia bycie sexy od bycia wulgarną,elegancka od braku swobody, wyluzowaną od niechlujnej. Jestem zachwycona! ps. Podkradam czasem pomysły na niektóre zestawy ...i wszyscy są zachwyceni:)

    OdpowiedzUsuń