środa, 10 października 2012

Damsko-męski miks

Co powiecie na damsko-męski miks w postaci kapelusza?! Idealny do miękkich, kobiecych płaszczyków i skórzanych ramonesek. Od kilku sezonów nie schodzi z modowych list przebojów. Nie rozstają się z nim największe gwiazdy – Kirsten Dunst, Sienna Miller i Kate Moss. To właśnie ta ostatnia udowodniła, że w męskim, filcowym meloniku można wyglądać seksownie i stylowo.






bluzka - Zara
spódnica -  ME fashion
kapelusz - Parfois
kurtka - Zara
rajstopy - Gatta
buty - Zara

10 komentarzy:

  1. wyglądasz świetnie, zakochałam się w tej spódnicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz lepiej niż te gwiazdki :)
    Mogłabys mi napisac gdzie kupię taki wózek dla dzieciatka
    Kiedys Wstawilas fotkę a ja planuje zakup.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam przez internet. Tobie również radzę poszukać w necie - na pewno zaoszczędzisz parę złotych :)

      Usuń
    2. Kochana a mogłabys mi napisac firmę?
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Nie ładnie ci z tym kapeluszem...

    OdpowiedzUsuń
  4. http://moda.allegro.pl/nowosc-kopertowka-rozne-kolory-inicjaly-kokarda-i2686519125.html

    OdpowiedzUsuń
  5. a ten kapelusz nie za duży przypadkiem?;)

    OdpowiedzUsuń