czwartek, 4 października 2012

Orient

Dziewczyny jesteście genialne. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa. Od czasu do czasu dobrze jest się tak podbudować - wtedy wiem, że prowadzenie bloga ma jakiś sens i dodaje mi to jeszcze większego powera :)
Oczywiście nie mam nic przeciwko konstruktywnej krytyce, która dotyczy prezentowanych przeze mnie stylizacji, ale gdy ktoś wyraża niepochlebne opinie na mój temat nie znając mnie przekracza tą cienką linię, której nie powinien "tykać".  Na tym kończę i wracam do prezentowanej dzisiaj przeze mnie stylizacji.
Spodnie cygaretki w motywy orientalne postanowiłam połączyć z brzoskwiniową luźną bluzką. Buty lakierowane na wysokim obcasie dopełniają całość.








bluzka - KappAhl
spodnie - Zara
buty - Zara

9 komentarzy:

  1. Trochę za mało tego orientu w oriencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że elegancki "dół" połączyłaś ze zwykłą bluzką. zresztą nawet gdybyś worek założyła to będziesz świetnie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty sliczne! Chetnie je obejrze z bliska w najblizszej zarze:)) Spodnie niestety nie dla mnie :( Ale Tobie w nich swietnie! Gdybym miala taka figure....

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buciki :)
    ja jednak wyciągnęłabym tą bluzkę ze spodni. a tak jest super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Angela, Twój blog jest świetny, niczym się nie przejmuj. Jesteś genialna w tym co robisz i tu pokazujesz. B. chętnie tu zaglądam i czerpię wspaniałe inspiracje.

    Pozdr,
    VinciaXS

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw;genialne połączenie drukowanych spodni i jednolitej góry-bardzo fajne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :)
    Jak zawsze świetna stylizacja . Buty prześliczne .
    Mam prośbę :) mogłabyś zrobić stylizację jesienną w kolorze butelkowej zieleni ?
    W tym sezonie to bardzo modny kolor a ja pożegnałam go już kilka lat temu.

    OdpowiedzUsuń