poniedziałek, 1 października 2012

Strój dnia!

Kurtka którą dzisiaj prezentuję czekała już jakiś czas na swoją premierę, aż wreszcie się doczekała :) Skórkową czarną kurtkę z ćwiekami postanowiłam połączyć z gładką spódnicą w kolorze bladego różu. Dobrałam do tego zestawu buty na wysokim obcasie w kolorze nude. Jestem strasznie ciekawa Waszych opinii, czy zestaw przypadł Wam do gustu?








t-shirt - Mango
kurtka - Zara
spódnica - H&M
zegarek - Michael Kors
kopertówka - Stradivarius
buty - NN

24 komentarze:

  1. OMG! Dość ze jesteś mega śliczna to jeszcze wyglądasz w tej stylizacji bosko! Teraz już chyba wiem, jak się ubrać na wesele które niedługo mnie czeka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przepięknie:) lubię taki miks rock i glam:) świetna ramoneska

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze,ze zestaw wyglada slicznie. Polaczenie zwiewnej spodnicy z ciezka kurtka wymaga mega wyczucia , ktore Ty niewatpliwie posiadasz!
    Odkrylam Twojego bloga kilka dni temu i nie moge sie oderwac:-) Zycze milego dnia i pozdrawiam! Stala (od teraz) czytaczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ta kurtka jest niesamowita, też mi się strasznie podoba, doda każdej stylizacji charakteru!
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20542017

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudnie!!!! Kiedy planujesz Chrzest??? Czy zrobisz dla twoich wiernych obserwatorek post ze stylizacjami na tą okazję??? Jesteś inspiracją dla mnie!!!!! Wierna obserwatorka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o chrzciny to jeszcze konkretnej daty nie mamy, moze w drugi dzien swiat. Z kolei jesli chodzi o stroje na ta okazje to pomysle, ze cos uda mi sie przygotowac :)

      Usuń
  6. Zestaw fantastyczny, ciekawe połączenie stylów, tylko trochę fryzura nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie :) i jak robisz chrzciny małego? masz kreację? zaprezentujesz nam ? jestem bardzo ciekawa :) i czekam z niecierpliwością ! pozdrawiam cudną rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja w stylu filmu Grease !

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, rewelacyjny zestaw. Połączyłaś świetnie coś, co jak czytałam opis wydawało mi się nie do zgrania. Do tego wyglądasz w tym po prostu pięknie.

    Trafiłam na Twojego boga przypadkiem, z polecenia NISSIAX83 i w weekend ogarnęłam chyba całość. Bardzo podobają mi się Twoje fryzury, dlatego mam prośbę, może zrobiłabyś jakiś zbiorczy post na ich temat, szczególnie na temat upięć. Są świetne! Sama mam włosy odrobinę dłuższe od Twoich i zawsze wydawało mi się, że nic z nimi nie można zrobić a Ty pokazałaś jak bardzo się myliłam. Z tego względu bardzo proszę :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Lolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przylaczam sie do prosby o fryzurowy post!:)

      Usuń
  10. Mnie się bardzo podoba to połączenie :) Kurtka rewelacyjna, pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie super to wykombinowałaś :-) I fryzura boska- jak zwykle. Przyłączam się do grona proszących o posta o Twoich fryzurach. Może też dorzucisz coś o swoim makijażu?
    I zdradź proszę w końcu-jaki to śliczny błyszczyk? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o fryzury to postaram sie :) a pomadka pochodzi z firmy Inglot nr 820

      Usuń
  12. Jak zawsze pięknie ;)
    PS.
    Jestem tez z Poznania i w którymś poście pisalas ze od lat chodzisz do tego samego fryzjera. Moglabys podać mi adres? Bardzo podoba mi sie kolor Twoich włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodze do salonu Le Grand na szkolnej do Grzesia

      Usuń
  13. Co kryje sie pod skrotem NN?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NN - No Name (rzecz nie pochodzi z sieciówki)

      Usuń
  14. swietnie polaczylas zwiewnosc dolu z ostra rockowa gora...super!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rety fryzura wyjątkowo nietwarzowa dla ciebie,jakiś Ludwik XVI?....reszta świetnie

    OdpowiedzUsuń